Spannend.....

ook hier niet bevallen maar moet eigenlijk ook nog vier weken.
heb vorige week een echo gehad en daar kwam uit dat het kindje drie weken voorloopt op de groei,groot kindje dus waarschijnlijk.
nou krijg ik aanstaande woensdag weer een echo en wordt ik waarschijnlijk ingeleid dus dat is nog even afwachten maar wel erg spannend.

ik kijk ook elke dag vindt het erg leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat.
@reneke hoop dat het gauw door gaat zeten en dat je je wondertje lekker in je armen hebt!
iedereen heel veel succes en het kan niet lang meer duren :)
liefs corina

Ik moet inprincipe nog 3.5 week, maar begin het aardig zat te raken, me buik doet zeer en het lijkt alsof ik uit elkaar getrokken wordt. En alles wordt moeilijker! Van mij mag de baby eerder komen!!

Hoi,

Ik vind het ook spannend allemaal en kijk ook bijna iedere dag of er weer een beeb geboren is.
Ik ben nu 37 weken en 2 dagen. Soms heb ik ook zoiets van nu mag de kleine wel komen. Maar ergens denk ik ook steeds zou het wel leuk vinden als onze beeb geboren word naar de sint en natuurlijk voor de kerst.
Ja we hebben ook nog wensen, nee het maakt me eigenlijk niet zoveel uit zolang allles dadelijk maar gezond is.
Iedereeen heel veel sterkte met de laatste loodjes en al helemaal als het dadelijk zover is.
Groetjes Kim

Hoi allemaal,

Ook ik kijk regelmatig of er al iemand bevallen is. Zelf ben ik pas 29 december uitgerekend, maar vind het leuk om te lezen dat de eerste wondertjes vna onze maand op de wereld zijn gezet.

Ookal ben ik nog maar 35.2 weken, ik ben het best zat. Al regelmatig heb ik flinke harde buiken. Maar eigenlijk kan het nog niet komen. DIt weekend wordt de laatste hand aan de babykamer gelegd. Dat is dan mooi in twee weken gelukt.. Konden echt niet eerder beginnen door verbouwing beneden verdieping. Dat past helemaal niet bij mij, altijd alles op tijd klaar. Maargoed, dit weekend is het zover.

Ik hoop dat het allemaal wat rust geeft, zodat onze kleine nog even verder kan groeien. De 37 weken wil ik iig halen en onze eerste twee waren ook geen vroegertjes. Ik blijf wachten, maar ben wel graag op het forum (ookal weet ik vaak zelf niet wat ik moet schrijven).

Geniet allemaal nog lekker van het leven in je voordat het in je leven is ;)

Liefs Annemieke

Ja ja, ook ik loop nog steeds rond. Kijk met nieuwschierigheid uit naar de eerste vroege vogeltjes van de decembermammas.

Mogen 37 weken, yes! Die mijnlpaal heb ik alweer bijna binnen, dus dat mag ik wel vieren (bavaria 0% uit de blije doos gaat open, samen met de fles bitterlemon, ananas enz, die andere optie laat ik even rusten krijg ik teveel harde buiken & weeën van)
De bedverhogers en bedpan zijn in huis. Plastic zit over het matras. Babykamer is klaar, de grote-broer-in-spe is helemaal gewend aan zijn nieuwe kamer. Laat die kleine maar komen! En tot die tijd heb ik een elke twee weken een familielid aan de schoonmaak, een tante die Thomas dagelijks uitlaat en een superman die alle andere huishoudelijke klusjes voor me doet :D.

Daar moet je even van genieten Caat85!!

Ik ben morgen 36 weken en sinds gister staat de datum van de keizersnede dus definitief vast. Raar om te weten dat het nog 18 nachtjes slapen is.

Terug
Bovenaan