Spannend!!

A

Anoniem

Guest
heyy lieve meiden

morgenochtend ga ik testen! Ben zoooo benieuwd! Heb wel wat vage 'klachtjes'... Mij buik is de hele week al een beetje van slag.. Snel vol na eten en heel erg opgezet. Een legging of een broek die (vooral met zitten) op mijn buik dieuwd doet zeer en voelt erg vervelend. Zit nu in mijn pauze ook met mn broek los (en mn shirt erover) haha. Ook lijken mijn borsten groter.. In de zin van normaal 'hangen' ze iets meer en ze staan nu rechter naar voren.. Heb geen kleine boobies dus kan het verschil wel zien. En het niet kunnen slapen op mijn buik pff dat doet ook zeer, en ik ben nogal een buikslaper dus is lastig.
Normaal heb ik bijna een week voor ongi veel klachten zoals hele erge hoofdpijn, rugpijn, kramp onderin mn buik en giga vreetbuien.. Nu dus helemaal niet..

Dus vind het erg spannend!! Ben morgenochtend vrij maar denk dat ik om 6u wakker ben hahaha.

Liefs

OOHHH wat spannend Renate!!!
Maar je NOD staat op de 18de toch?? Niet bang voor een teleustelling? Ik hoop zoooo dat het gelukt is en dat je morgen vroeg positief test!!! Laat je het snel weten????

Liefs!

Wat spannend lieverd!! Ik ben ook zo nieuwsgierig! En aangezien ik toch rot slaap, zit ik morgen ochtend ook vast om 06:00 uur te duimen draaien voor de pc, te wachten op een goed bericht van je!! :)

Ik begin alvast met duimen en ik hoop het zooooo voor je! Het zou toch fantastisch zijn zeg!!

Liefs Lynn.

ja me nod is de 18e tja als ie negatief is test ik vrijdag weer, maar kan me niet langer inhouden. En als ie vrijdag weer negatief is dan zal ik mijn ongi helaas verwachten.. Erg spannend. Kan me buik ook amper inhouden.. Mijn baas zei/vroeg v d week tegen me.. Je bent zeker weer aangekomen? (ben vorig jaar 10kg afgevallen) en nog maar 1 aangekomen.. Dus niet noemenswaardig..
Liefs

spannend zeg..ik ga voor je duimen..

maar uhmmm fijn zo een baas die dat tegen je zegt;-)

Terug
Bovenaan