Spannend!!

Oh zeg wat een baas!! Dat ie dat durft??!! Vind ik net een brug te ver gaan of je moet een wel heel goede band met je baas hebben??!!

Maar knap van je dat er nog maar 1 kilo van bij is! Kunnen er niet veel zeggen na zo'n tijd van afgevallen te zijn! Als je de komende tijd wat kilo's bij zou komen dan is dat met een goede reden:)

spannend zeg!!! ik duim voor je.... Als de test vrijdag - is nog steeds hoop houden hoor, ik testte beide keren pas n week NA nod +!
Ik heb maandag mn NOD dus als ik zaterdag geen bloedverlies heb ga ik testen. spannend!

Plaats je morgenochtend direct een berichtje?? Ik ga kijken!!! Je kunt me gewoon wakker bellen hoor, ook om 6.00 hihi.. Vind het zo spannend voor je!!

Thanks meiden

Hang me er nu niet aan op dat ik 6u wakker ben he hahaha maar wel voor 8u want mijn vriend moet om half 9 weg.
En mijn baas tja.. ik was ook helemaal niet blij met die opmerking! Ik heb helemaal niet zon goede band maar het is een familiebedrijf.. vrouw, dochter, zus werken er ook.. dus ja zo gaat hij ook met hun om heel zorgzaam maar ook te bemoeierig..

@ Charlotje: als me ongi vrijdag uitblijft (met negatieve testen) ga ik pas echt goede hoop houden.. ik ben de afgelopen 3 rondes iedere keer netjes op dag 28 ongi geworden..
Ik ga ervanuit dat ie negatief is morgen en is het niet zo valt het alleen maar heeeeel erg mee!:)
Zegt ze stoer maar het zal evengoed een domper zijn..

@ Channie: ik stuur je wel een smsje haha ik ga je niet wakker bellen! Er is geen brand in huis! haha

Thanks lieve meiden!

Terug
Bovenaan