Spannende belevenissen van Lydia (veel foto's!)

A

Anoniem

Guest
Dag lieve forumvriendjes en -vriendinnetjes,
Maken jullie ook zoveel mee? Ik ben vorige week met mama naar de Jonge Gezinnebeurs geweest, en daar heb ik Fifi in het echt ontmoet!
Eerst gingen we in de trein:

Daarna ging ik op ene heel groot scherm Fifi kijken, zo'n stoel wil ik thuis ook wel...:

Thuis is mijn tv wat kleiner en mijn stoel wat minder luxe. Hie rkijk ik ademloos naar de wereld is mooi:

Ik was niet weg te slaan bij Fifi, zo lief vind ik haar.

Ik heb haar zelfs een kusje (=kopje bij mij)  gegeven!

En na al dat spannends hebben we zondag een nieuwe bed gekocht voor mij! Wat ben ik al een grote meid he?!

En zoals je kunt zien ben ik heel blij met mijn oude en mijn nieuwe aap van Reve.

Sorry dat jullie je hoofd steeds zo moeten draaien, maar mijn mama is niet zo slim...

Liefs van Lydia en haar mama.

Wat een geweldige foto's! Heerlijk hoor...

Groetjes,
Myrna, mv Isis

ach wat een lieve meid!
wat leuk dat ze al zo onder de indruk was van Fifi!
en mooi bed!

Liefs Jenneke mv Ivar

Ik vind Fifi zo leuk op de tv of op de computer, dat ik het ook al kan zeggen: dan zeg ik Djidji (of zoiets...maar mama en papa begrijpen met etnminste). Ik heb ook een Fifi die kan praten en dan klets ik ook terug tegen haar. Daarom gingen we ook naar de beurs toe, zodat we Fifi konden zien.
Kus van Lydia

Wouwie!!! meid wat heb jij een mooi bed!!! en wat lig je daar superlief te slapen! Rêve en ik zijn wel supertrots dat jij zo blij bent met het aapje!

Rêve heeft ook een nieuw bed, maar die moet eerst geschilderd worden en er moet nog een lattenbodem en matras bij komen.... en lakens en dekens etc. Ik wil graag zo'n mooie quilt kopen. Maar goed al met al moet er nogal wat gebeuren voordat we kunnen proefdraaien.

Stapt Lydia niet uit bed? of ...valt ze d'r niet uit als ze bijv. rolt??

liefs

Esther en Rêve

Je hebt het maar druk meid, maar je kan daarna wel heel lief slapen in je mooie bed. Knap dat je zo netjes blijft liggen en er niet uitvalt.
Groetjes Laura mv Thom

Ik kom nog even terug op die aap....de linker op de foto...
was dat degene die je zocht?? Dat is nl. ook de lievelingsknuffel van mijn dochter....
toevallig hè....

Ik wilde ook een tweede maar kan ook nergens vinden....ga nog maar eens op MP zoeken....

Verder....mooi bed! Wil ik ook (maar dan in het wit) als Nynke wat groter is....

Groetjes,
Patty mv Nynke

Terug
Bovenaan