Spannende belevenissen van Lydia (veel foto's!)

Patty, die linkeraap (de grootste) heeft Lydia van Reve gekregen, die kleinere oranje is haar eigen favo-aap. Inmiddels zijn ze allebei zwaar favoriet!
En het bed is gewoon een simpel meegroeibedje vd Ikea. 80 euro, uitschuifbaar tot 200 cm, maar een echt leuk meidenbed (vond manlief ook, die heeft deze uiteindelijk uitgezocht toen de grote bedbank onveilig bleek voor haar kleine koppie).
Ze sliep er heel goed in, maar vanochtend was ze aan het stunten: ze had alle knuffels keurig op een hoopje opgestapeld op de valmatras op de grond voor haar bedje en was er toen zelf achteraan geschoven, op haar handjes en haar buik. Alleen haar voeten en deel vd slaapzak lagen nog in het bed toen ze hard begon te gillen omdat ze niet meer voor- of achteruit durfde... Ik begon keihard te lachen, het was zo'n komisch gezicht, en toen kreeg ze zelf ook de  slappe lach (een echte meid). Ik zit te denken aan een bedhekje, en anders schuiven we het oude bedje er voor, dan kan er helemaal niets gebeuren. Ze ligt in bed regelmatig met haar handjes het patroon vd metalen sierspijlen te volgen, heel leuk om te zien.
Groetjes Rianne en Lydia

hoi, gave foto`s zeg, ik  had ook graag naar de beurs gewild helaas niemand om dit keer mee te gaan, mooi bed ook, is dat een bedje van ikea, vind hem super en wil hem ook graag voor mijn dochtertje, hoe oud is jouw kindje, de mijne is ruim anderhalf als ze er in moet   omdat ze een broertje of zusje krijgt, kweet niet of dat dan al wat is maar heb eigenlijk geen zin om nog een ledikantje te kopen.

Het bedje is idd van de Ikea, in wit en zwart/donkerbruin te koop. Lydia is nu 15 1/2 maand, en op die 2 escapades van gisteren slaapt ze prima in haar bedje. Maar ieder kind is weer anders. Wij wilden eerst direct een groot bed kopen, maar die was niet veilig genoeg. Mijn man (die nooit iets overbodigs wil kopen) vond toen ie dit bedje zag dat we dan toch maar eerst een peuter/meegroeibedje moesten kopen, kun je altijd nog wel weer verkopen. Want het bedje kan wel 2 meter lang worden, maar is maar 80 cm breed, en dat is op den duur wel wat smal natuurlijk.
Groetjes, Rianne

Terug
Bovenaan