Spannende daagjes....

A

Anoniem

Guest
Tsja en nu is het echt wachten zijn al wel wat rare dingetjes maar durf me er niet aan vast te hangen deed ik vorige keer ook en toen was het uiteindelijk niks.
Gek genoeg weet ik ook niet meer hoe het toen bij mijn dochtertje ging heb het helaas ook niet opgeschreven.

morgen mijn nod dus wanneer zouden jullie testen?
Heb nog een kruidvat test liggen.

liefs

Ik zou even een paar dagen wachten, dan is je test goed duidelijk als die positief is. Zeker bij een regelmatige cyclus.

hahaha moet je nodig mij vragen ik zou DIRECT testen hahahah heb zelf geen test in huis zo dat ik ze niet kan verspillen.
Succes morgen duim voor je

maar als ik hem nu doe is de kans toch groot dat ik hem verspil dat had ik met mijn dochter toen ik pas na 4 dagen was ie positief pffff dat wachten hé das het zwaarst

liefs

spannend spannend! ik moet nog een paar daagjes wachten! en dan nog een week.. mijn cyclus is nooit precies 28 dagen, meestal 3 dagen langer, soms 5. En nu ben ik pas 2 keer weer ongi geweest dus weet ook niet of alles alweer "normaal" is. Maar daarom testen wij pas een week na de NOD (bij mijn dochter ook gedaan, zelfs 11 dagen na mn NOD ivm vakantie).
Maar je moet gewoon lekker je gevoel volgen! al zou ik het financieel gezien een beetje voorzichtig aan doen.. haha..
iig heel veel succes! ik duim voor je!
hou je ons op de hoogte??

Ik kán technisch testen op de 25ste, ik heb zo'n test liggen die 4 dagen voor de nod gebruikt kan worden. Aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant ben ik wel bang, straks is hij negatief. Maarja, dan kan ik altijd nog mijn nod afwachten en nogmaals proberen (maar ik heb dan ook een pakketje van 9 testen liggen, haha)

Ik heb ook z'on test gedaan 4 dagen voor mijn nod maar is me niet zo goed bevallen en ik zou het ook niet gauw weer doen...

Er kwam negetief uit maar nu weet ik dus nog niet zeker of ik nu zwanger ben of niet... want het kan nu ook zijn dat ik te vroeg heb getest.. ik weet zowiezo al niet zeker wanneer mijn nod is omdat dit mijn eerste ronde is.... en nu blijf ik nog met vraagtekens zitten...

Ik wacht nu mijn nod af en misschien dat ik nog wat langer wacht.... En anders hoop ik snel ongi te worden zodat ik snel verder kan naar ronde 2....

zo zie je maar weer dat we allemaal een beetje hetzelfde denken.
Vorige keer heb ik al 3 zwangerschapstesten weggegooid was toen 5 dagen over tijd en op de 6de dag werd ik ongesteld dus ja om nou weer zo aan de slag te gaan zonde geld.
Er zit dus maar 1 ding op.....
Bedankt voor jullie reacties en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan