Spannende daagjes....

ik als ongeduldig type zou gelijk testen. terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat het niet verstandig is omdat het weleens te vroeg zou kunnen zijn. maar stel je toch eens voor dat je het wel al zou kunnen weten. verstandelijk is het het beste om nog een dag of 3 á 4 te wachten. ik hoop dat je het volhoud.

groetjes hilda

ik kan nu ook al testen, maar test echt op mijn NOD en dat is zaterdag, ik ben al 14 maanden bezig en hoop dat het nu eindelijk zover is. En Gnenna heb je nog getest? We zijn allemaal benieuwd!

nog niks geen ongesteldheid te vinden heb stiekem wel een testje gedaan maar die zei nee dus zit te nog steeds te w8ten en ben net als jullie net zo nieuwsgierig morgen weer even een nieuwe test kopen maar pfff w8ten duurt lang hihi
bedankt voor jullie reactie's

liefs

Spannend meid!! Ik heb vandaag mijn nod, maar ik denk dat ik gewoon ongi ga worden... Heb al flink wat krampen en ook al beetje bloed bij afvegen... maar zet nog niet door... Ik heb vrijdag een test gedaan die 4 dagen van te voren aan geeft of je zwanger bent of niet deze gaf negatief aan.. ga er ook vanuit dat dit correct is... als de ongesteldheid dan toch doorzet ben ik in ieder geval minder teleurgesteld..

snap het meid wel jammer ik weet dat het dan toch teleurstellend is maar goed lekker op t gemakje verder klussen dan maar het komt vast goed hoor succes komende tijd.
Heeft er iemand trouwens ervaring met de kruidvat test?? die van 2 voor 5 euro bedoel ik dan hé want gister gaf hij aan negatief aan maar eigenlijk wil ik die weer halen morgen.
Wanneer is deze test het best te doen?

Ik heb die test ook gebruikt en gaf op nod al positief, ben nu inmiddels 23 zwanger!!

Terug
Bovenaan