spannende dag...

Hey meiden,

Vandaag 7 weken zwanger. Vanmiddag ga ik naar de vk, super spannend!

Ik voel me goed, maar hier durf ik niet op te vertrouwen, want dat gevoel zegt nog niet alles bij mij. Bij beide miskramen verliepen anders.

Het is een groot wonder! We hadden een zwangerschap eigenlijk al opgegeven en zouden einde van het jaar de knoop doorhakken. Amper sex gehad deze maand, dus we lagen versuft naar de test te kijken toen ik overtijd was, dat kan niet...

Geef het niet op meiden, wonderen bestaan nog en ik hoop dat ik vanmiddag ook een wondertje zie.
Zo niet, dan komen we hier samen weer uit, samen zijn wij heel sterk en kunnen wij de wereld aan.

Liefs grotebroer

Het is al fijn dat je je zo goed hierbij voelt, houdt dat vast. En duim voor je dat je straks een goede echo hebt.

Ik heb net een echo gehad en alles zag er gelukkig weer goed uit. Kindje was lekker aan het bewegen, wat een mooi gezicht!
Ben nu 10 weken en 2 dagen.

Succes vanmiddag

Gr. Mamajo.

Hi,

We hebben ons ukje gezien!!! Het lag op schema en er was hartactie. Toch nog erg voorzichtig en voor nu voelt het als opluchting. Over 2 weken weer een echo, dan word het nog echter en na 12/13 weken kan het echte genieten pas echt beginnen.

Ik hou me vast aan het positieve, we hebben onze uk gezien en er was hartactie.

Liefs grotebroer

Ps Mamajo, dankjewel! Je voelt je vast helemaal super, ik ben nog steeds terughoudend / voorzichtig...

Hoi grotebroer,

Proficiat met het wondertje in je buik!
Ik heb het fantastische nieuws van Nathalie gehoord wat geweldig!!!!!
En nog beter dat de eerste echo goed was echt toppie!!!!!!!!!
Ik heb vaak aan je gedacht en gehoopt dat ook jij snel zwanger zou worden.
Hoe voel je je?
Ik kreeg pas echt vertrouwen na de nekplooimeting dus bij jou komt dat ook wel!
Zo is 2010 ook jou jaar geworden zo fijn voor je.
Ik ben 22 augustus bevallen van Peter super snelle bevalling en hij doet het ontzettend goed!
Ik zal nu vaker hier weer kijken hoe het met je gaat.
Probeer ook een beetje te genieten he?!

Liefs Pupke

Hoi Grotebroer,

Misschien ken je mij nog....we hebben een tijdje hier gekletst toen ik mijn miskraam kreeg ( aug 2009 )
Ben intussen bevallen van een gezonde zoon.
Maar wat lees ik nu?
Wat super voor jullie zeg!!
Probeer er maar lekker van te genieten, en hopelijk is die 12 weken grens snel bereikt.

Groetjes Nurse

Pupke,

Wat super om jullie hier te treffen, voelt goed. Nog mooier om te horen dat het zo goed gaat met jullie. Gefeliciteerd met je zoontje!!!

Het genieten zal komen, voor nu ben ik blij dat ik zwanger ben, dit had ik al niet meer verwacht. Een groot wonder!!!

Liefs grotebroer

Nurse,

Gefeliciteerd met je zoon!!! Allemaal zonen hier, dat wordt mijn uk vast een meisje ;)

We zijn blij, maar het echte genieten moet nog beginnen. Ik hoop dat dit na de volgende echo wat realistischer word.

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan