spannende dag...

Meid, super voor je! Wat kun je onzeker zijn h`e? Ik ken het helemaal! Als het eenmaal een keer mis is gegaan... (ik weet niet hoe vaak het bij jou is mis gegaan!!! Bij mij 1 keer!) dan is het net of je in je gevoel meer kans hebt ofzo!

Hopelijk gaan de eerste 12 weken snel en zoek veel afleiding!!!

Wel heel hartelijk gefeliciteerd!

Hey grote broer,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een goed nieuws zeg... (ik weet niet of je je mij nog kunt herinneren, maar ik had een miskraam in augustus 2009, afgelopen september ben ik bevallen van een gezonde zoon!)
Ik wens je een heel goede zwangerschap toe, zonder zorgen!

Liefs Elin

Wat fijn om positief nieuws te zien! Houwe zo!

Ik ben zelf weer vertrokken bij de juli mama's, maar moet nog vaak aan jullie denken, zeker in deze spannende eerste maanden...

Klinkt misschien sentimenteel, maar ik brand elke avond twee kaarsjes; een voor onze zoon en een voor iedereen met een kinderwens.
Van een vriendin (die zelf na 8 jaar nu op 32 weken zit) kreeg ik een kleine Boedha en die wrijf ik elke avond even over z'n buik... Tja je moet toch wat he!

Heeeeeeel veel succes!
Liefs,
Maaike

Maaike,

Wat vind ik het naar dat het allemaal zo gelopen is, ik hoop dat de jullie ooit een ukje in jullie armen houden. Dat het ukje uitgegroeid tot een stoere bink of een lieve meid.

Ik kan niet de juiste woorden vinden, maar ik gun het jullie gewoon heel erg!!!

Liefs grotebroer

Elin,

Wat grappig, ja jouw naam kan ik idd nog herinneren. Heel grappig allemaal meiden waar ik mee heb gekletst en allemaal bevallen van een zoon!!! Gefeliciteerd!!!

Liefs grotebroer

Lientje wat fijn!!!!

Eindelijk ook succes voor jou! wat heerlijk zeg! Ik kom hier eigenlijk alleen nog regelmatig om te kijken hoe het met jou is! Maar dit is wel heel erg goed nieuws. Hopen dat je snel over de 12 weken grens heen bent!
Onze kleine meis is alweer 7 maanden intussen, en toch begint het alweer te kriebelen voor een derde. We moet in ieder geval nog verplicht wachten tot ze een jaar is, en ik moet me nog een keer goed gaan bedenken hoe we het allemaal gaan redden, maar de wens is er.
Hoe is het verder met je?

Liefs Jen

Hey Nurse,
Ik heb een vraagje. Onlangs had ik veel last van mijn buik het voelde of er wat in groeide heel bang dat ik zwanger was. Maar ik wou niet naar een arts. Laatst werd ik 4 dagen na mijn periode weer bloeden wat 2 weken aanhield en er kwamen ook ja van die stukken bloed uit(lekker dit) nu denk ik dat ik een miskraam heb gehad maar ik weet het niet zeker. Weet jij hier raad mee?

Liefs arlinda dam

Terug
Bovenaan