Spannende dag

hopelijk is het snel voorbij.

Ik heb een miskraam gehad met 15 weken, 11 weken en 6 weken. Ik vond bij de zwangerschap van mijn zoon de 15 weken grens pas geruststellend. En toen kreeg ik met 20 weken al zwangerschapsvergiftiging en moest op bed blijven. dus bij mijn dochter heb ik geen gedachte's meer gehad begin kan mislopen maar einde net zo. Wel maak ik me best zorgen, al zegt mijn lichaam dat het goed zit.

Sterkte, is toch een dag om weer even bij stil te staan. Ken het gevoel en net als Josh heb ik ook altijd in mijn achterhoofd dat het aan het eind ook mis kan gaan. Heb dit helaas van dichtbij meegemaakt, bij mijn vriendin. Het blijft een spannende tijd een zwangerschap, maar ik hoop dat ik er wel weer enorm van kan genieten tussen de spannende en onzekere momenten door.

Dank jullie wel allemaal!

Gelukkig is deze dag weer geweest, natuurlijk hou je er nog wel rekening mee dat het mis kan gaan, maar ik voel me wel een klein beetje geruster.

Helpt ook dat ik nu echt last heb van de zwangerschapskwaaltjes, voel je je wel "lekker" zwanger door ;).

Terug
Bovenaan