spannende tijd

Dag iedereen,
Ik wilde zomaar even vertellen dat het voor mij spannende dagen gaan worden.
Vandaag is normaal gesproken mijn nod. Vorige maand was ik 5 dagen later dus ik neem m'n nod ruim. Als ik na een week nog niet ongi ben, wil ik wel eens gaan testen. Maar zover is het nog lang niet. Toch gaat het tot nu toe goed. Af en toe ga ik even kijken, ook omdat ik af en toe heel wat nats voel. Maar dat is niet rood, ook niet roze dus ik denk dat ik de eerste dag zonder smerigheid doorkom. Lastig is wel op zaterdag dat je vrij bent en overal op let. Toch heb ik nergens last van behalve van een zere linker borst. Gek, maar aan een kant. Als ik er op druk doet het zeer en als ik voorover buk, gaat-ie ook zeer doen. En als ik ademhaal, voel ik het ook duidelijk in het midden van m'n borst. Dat is wel een beetje nieuw. Toch maak ik me niet zo heel druk erom want ik heb nl. een hele leuke klas toegewezen gekregen voor volgend jaar. En het klinkt misschien gek maar als je zoiets heel leuks in het vooruitzicht hebt, zou het niet eens zo heel erg zijn als ik er nog een maandje langer over zou doen. Maar wel een maandje dan, hoor.
Ik houd jullie wel op de hoogte. Zitten er meer in spanning?
En Frederique, ben je hard aan de klus? Jij noemde toch 15 mei eisprong-dag?
Dag allemaal, fijn weekend.

Hoi Marijke,

Ik las jouw verhaal en moest wel een beetje lachen, want ik had voor mijn NOD ook alleen last van mijn linkerborst en ik zit nu in de zesde week van mijn zwangerschap! De rechter doet inmiddels ook een beetje mee, maar links blijft het het meest zeer doen.

Succes!

Hoi Marijke,

Ik ging al even naar het forum om te vragen hoe het met je ging (ivm je nod). Nog niet ongesteld!!!!
Ik hoop dat het zo blijft zeg! Je bent je nu natuurlijk veel bewuster van je lichaam en elk signaal analyseer je. Pas op dat je jezelf niet gek maakt anders is het zo'n teleurstelling als je toch ongesteld wordt. Ik duim in ieder geval voor je!!!!!!!
Met mij gaat het prima. Ik weet niet zo goed wanneer mijn eisprong is. Als ik uit ga van een normale cyclus dan zou ik afgelopen donderdag mijn vruchtbaarste dag hebben. Natuurlijk hebben we flink geklust (na het vrijen ook nog even met een paar kussens onder mijn billen blijven liggen. Ik hoor die tip vaak en toen ik dat de laatste keer met de eisprong deed was ik zwanger!!) maar na mijn miskraam weet ik niet hoe mijn cyclus is. Ik kan nu ook geen test doen omdat het hcg nog in mijn bloed zit... Als ik gewoon weer een normale cyclus heb dan zou ik rond 29 mei mijn nod hebben... maar ik fixeer me daar nu maar niet teveel op.
Houd je me op de hoogte hoe het met je gaat?! Ik duim voor je!

Kus Frederique

Hoi Frederique,

Het is een beetje een rare vraag maar dat met die kussens, hoe werkt dat dan? Als je die er pas na het vrijen onder schuift, is het meeste sperma er toch alweer uitgelopen?

Groetjes!

Hoi Juul,

Ik kreeg die tip van een vriendin die al 8 maanden probeerde zwanger te worden. Haar arts had haar aangeraden om na de sex te blijven liggen en kussens onder haar billen te schuiven zodat je schuin komt te liggen en het zaad naar achteren kan "lopen". Zij heeft dat gedaan en was de volgende maand zwanger. Bij mij hielp het ook (al weet ik dat het bij een andere vriendin van mij niet helpt. Zij heeft zelfs handstand tegen de muur gestaan hahaha).
Na de sex gooi je meteen je billen de lucht in (terwijl je op je rug ligt, je kunt dit dus ondersteunen met kussens) en blijft een paar minuten zo liggen met je benen tegen elkaar.
Weet je, baat het niet dan schaadt het niet!!

Ik doe het in ieder geval weer na elke klusbeurt rond de eisprong.

Sterkte!!

Kus Frederique

Hoi!

Hihi, ik moet er wel een beetje om lachen hoor (niet negatief bedoeld!) maar als je nagaat wat we er allemaal niet voor doen om zwanger te worden...
Ik vraag me af of onze voorouderen ook zo in de weer zijn geweest ;-)

Nou, ik ga dan maar eens wat kussens verzamelen want onze klusperiode komt er aan en ik kan het op z'n minst proberen....!

Enne, ik hoop dat jouw cyclus ook weer snel op orde is én dat je gister je eisprong hebt gehad want dan zit je goed met de klus!!!

Succes,
Juul

Terug
Bovenaan