spannende tijd

Hoi Marijke,
Jij ook voor de klas? We kunnen nu echt een school beginnen hierzo: Moi kinderdagverblijf, Janna Nienke groep 1/2, ik groep 3/4 (geen idee nog wat het volgend jaar wordt), El groep 5/6. En jij? En wat ga je volgend jaar doen?
Spannend altijd zo rond je NOD, als het goed is had ik afgelopen donderdag net als Frederique mijn ei. We hebben flink geklust deze periode, dus we hopen dat het raak was. Wat gek dat maar een borst pijn doet, dat geeft wel hoop! Ik zal heel hard voor je duimen dat je ongi wegblijft! Erg dat je nog zo lang moet wachten met testen, daar krijg je van die jeukende vingers van. Ik ben altijd blij als ik dan weer de afleiding van het werk heb!

Sterkte nog even, liefs Kiki

Hoi Juul,

Het is ook heel lachwekkend. Toen ik hoorde dat mijn vriendin minutenlang in handstand tegen de muur heeft gestaan, heb ik bijna in mijn broek geplast van het lachen (haar heeft het jammergenoeg niet geholpen) maarja weet je, baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar.

Sterkte!!! En laat even weten of het succes heeft gehad. Ik houd jou ook op de hoogte ;-)

Groetjes Frederique

Nog even dit: Niet te lang blijven liggen/op je kop staan, daar kan je blaasontsteking van krijgen! Dat komt door de bacterien van je vriend/man die dan te lang in de buurt van de plasbuis blijven. Na het klussen, plassen en na het plassen handen wassen, zeg maar...

Kiki

Jazeker,nog een juf. En ik krijg volgend jaar groep 4. Daar heb ik heel erge zin in. Tot nu toe nog geen rode sporen die wijzen op een ongi. Spannend! Ik voel me wel een beetje anders af en toe. Beetje draaierig en raar. Maar dat kan ook komen door het zitten in de zon. Ook ben ik wel wat moe maar ja, dat kun je nog wel makkelijk jezelf inbeelden. We gaan ervoor en we wachten af. Ik heb toevallig de laatste klusbeurt ook m'n benen omhoog gehad met een kussen.

Terug
Bovenaan