spannende tijd

Ik ben nu ruim 16 weken zwanger. Bij de 1e zwangerschap hoorden we met 17 weken dat het kindje in mijn buik niet meer leefde (waarschijnlijk met 15 weken gestopt). Daarna werd ik weer zwanger en heb ik gelukkig een gezonde zoon gekregen. Maar nu ben ik dus weer bijna 17 weken zwanger en dan vind ik het toch weer erg spannend hoor! Ook al weet ik dat de kans zoooo klein is dat weer zo laat misgaat (zeker na 4 goede echo's), het blijft voor mij een spannende tijd. Maandag mag ik weer naar de vk........het hartje luisteren. Als ik eraan denk word ik al zenuwachtig. Stom dat ik me daar nu al druk over maak hé?
Moest dit even kwijt hoor meiden!! Bedankt voor het "luisteren".
Groetjes Tara

Hoi Tara,

Helemaal niet stom dat je je daar druk over maakt! Heel logisch....
Mijn miskraam kwam na 16 weken op gang, terwijl ons kindje maar 12 weken oud is geworden. Ik zal nu toch ook bij de twaalfde week zoiets hebben van: o jee, als het nu maar wel goed gaat!
Succes bij de vk en fingers crossed!

groetjes Marleen

Hoi Marleen, bedankt voor je reactie!
Bij jou gebeurde het dus ook  vrij laat! Want dan  is het kindje met 12 weken overleden bij jou. De gyn zei tegen mij dat het in de meeste "gevallen"misgaat tussen de 6 en 10 weken, maar ja helaas zijn er altijd uitzonderingen. Had jij ook al een echo gehad toen?
Groetjes Tara

hi tara,
ook al heb ik hier zelf nog geen ervaring mee ik denk wel dat me kan voorstellen hoe spannend het voor je is.
en wil je dan ook alleen maar even veel sterkte wensen nu.
liefs nimfje

Ik leef met je mee hoor!
Hier zit nog zo'n aanstaande moeder die zich zorgen blijft maken.

Ik had bij mijn 16 weken echo zo'n deja vu gevoel, maar gelukkig was het dezeker wel goed. Ik heb nl vorig jaar bij de 16 weken echo gehoord dat het kindje was overleden en moest dus ook met 17 weken bevallen.

Nu ben ik ruim 17 weken zwanger en tot nu toe gaat alles goed, maar het verleden heerft grote littekens achtergelaten en die maken dat ik nu gewoon onzekerder ben.
Tja dat is niet anders!

Ik kan je alleen meegeven wat je zelf al zegt, de kans dat zoiets je twee keer gebeurt is heel klein en tot nu toe waren je echo's goed!
Laat je het even weten?

gr mama van MD

Hoi Tara.

Logisch joh dat het nu zo spannend is!!
Heb dat zelf ook door ervaringen met een miskraam.
Je hikt dan erg tegen de week aan dat het vorige keer mis ging.
Wat fijn dat je nu maandag een echo hebt.
Ik hoop voor je dat het dan net, als de andere echo's die je al hebt gehad, deze keer goed zal zijn daar binnen met de kleine!!
Succes.

Gr. Ccor.

Hoi Tara,

Stom is het helemaal niet. Kan het me helemaal voorstellen dat je daar zo zenuwachtig om kunt zijn. Wil je dan ook veel succes wensen voor maandag! Hopelijk krijg je weer een mooie echo te zien.

liefs,
Dion

Terug
Bovenaan