SPANNENDE WEEK!!!

het word een spannende week,

heb een paar weken geleden een miskraam gehad
nu is het deze week afwachten: zijn we weer zwanger of niet!
nog meer meiden die deze week ook zo'n wacht week hebben?

een wachtweek wil ik het niet noemen. mijn miskraam was 2 weken geleden een feit. het bloeden is nu eindelijk gestopt! ik wacht af of ik iets merk van een eisprong... die kan ik in feite ieder moment krijgen.

ik weet niet of we gelijk weer een poging gaan wagen, maar ik hoop dat mijn cyclus weer gewoon op gang mag komen!

groetjes Carina

He meid,

Veel succes deze week.  Ik hoop voor je dat er een positief resultaat uitkomt! Toch elke keer weer erg spannend he dat wachten?
Ik heb net mijn ei-sprong weer gehad dus voor ons is het nu nog 2 weekjes.

groetjes,
Dion

Hai,

Voor mij ook een spannende week deze week.
Ik ben 21 mei gecurreteerd van mijn 2e miskraam. Nu ben ik 1 dag overtijd (na een cyclus van 31 dagen). Ik ben wat misselijk en heb af en toe pijn aan mijn borsten, maar ik durf er niet op te hopen. Ben bang dat ik mezelf dat "aanpraat" ofzo.
Vorige week heb ik wel gedroomd dat ik zwanger was (en dat had ik bij beide zwangerschappen ook, verder nooit over gedroomd).
Ik durf nog niet te testen, toch bang dat hij negatief zal zijn. En een beetje "hoe langer is wacht met testen, hoe later ik een echo krijg en hoe eerder de 3 maanden om zijn). Nu weet ik nog niets zeker, ik weet het het klinkt raar, maar zo werkt het even in mijn hoofd.
Ik ben zo bang om bij een echo weer te horen dat het niet goed is.

Ik ben wel van plan om deze week te gaan testen als ik nog niet ongesteld geworden ben.
Mijn vriend is volgende week jarig, dus een positieve test zou wel een heeeeel leuk cadeautje zijn!

Maar ja, ik moet er nog maar niet teveel aandenken.

Liefs,
J_J

hey J_J

jeetje dat is helemaal spannend voor jou na 2 miskraam en een curretage.

ik heb ook erg last van pijnlijke borsten
dat heb ik nooit gehad toen ik menstueerde met pilgebruik
maar  wel de vorige x toen ik zwanger was, dus ben benieuwd
ik ga als ik woensdag nog niet ongi ben testen.

is het voor jou je eerste kindje

ik ben 24 en
dit is de 1ste ronde na mn miskraam (was 9,5 week zwanger)
de vorige x was het in ronde 2 raak
allemaal erg snel dus, dat had ik echt niet verwacht hoor.
maar vind het nu wel echt spannend allemaal

Hai,

Ik ben 27. Ik was beide keren rond de 10 weken zwanger. De eerste keer was buitenbaarmoederlijk (gelukkig niets beschadigd) en de 2e keer een missed abortion.
De eerste zwangerschap was meteen de 1ste ronde raak, de 2e keer de 2e ronde en dit is de 3e ronde na de miskraam en curretage.
Wij hebben verder ook nog geen kinderen.
Ik was ook erg blij verrast dat het beide keren zo snel was en daardoor ben ik nu bang dat het lang gaat duren.
Hier nog steeds geen ongi te bekennen.
Ik vind het wel spannend allemaal.

Hou je me op de hoogte?!

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan