SPANNENDE WEEK!!!

Hai klavertjevier,

Hoe is het bij jou? Heb je al getest?
Hier nog niets te bekennen, ga denk ik vrijdag testen als ik dan nog niet ongi ben.

Hou je me op de hoogte?

Liefs,
J_J

hoi J_J

vanochtend 2 testen gehaald.

eerste deed het niet!
daarna hoefde ik niet te plassen (had het al weg gegooit) balen en wachten dus
tweede test deed ook vaag maar was negatief

maar misschien heb ik ook wel te vroeg getest, weet jij dat???
a.s weekend is het precies 5 weken geleden

hoi klavertje...

soms duurt het wat langer na een miskraam voordat alles weer op gang komt.
heb je daar ook rekening mee gehouden?

ik had gisteren wat meer last van cervixslijm, dus hoop dat mijn eisprong ikn de buurt is. dat zou betekenen dat ik een cyclus van rond de 32 dagen heb ipv de 30 die ik voor de zwangerschap had.

ik heb vandaag trouwens ook getest om te kijken of ik geen hormonen meer in mijn lijf heb. dat was gelukkig een negatieve test. sommige mensen geven wel 2 maanden na de miskraam nog een positieve test terwijl dat dan komt van de hormonen van de vorige zwangerschap.

groetjes Carina

hoi carina,

ja, heb er rekening mee gehouden dat het langer kan duren.
verwacht ook niet dat het gelijk weer lukt.

maar af en toe zwicht je toch en doe je met stiekem wat hoop toch een test.

jij ook succes!

hoi klavertje

we hebben geklust tijdens de "slijmerige" dagen... (wat klinkt dat raar zeg hahaha)
stiekum hoop ik dat het weer raak is, maar ik houd er rekening mee dat het niks word hoor. zou wel heeel erg snel zijn.
alhoewel.. een leuker verjaardagskadootje kan ik me niet bedenken!

groetjes en ik duim voor je!
Carina

Hai klavertje,

Ik weet niet of het te vroeg is of niet.
Mij is verteld door de gynaecoloog dat na de curretage het 6 tot 8 weken kon duren tot mijn cyclus weer hersteld was. Het kan ook langer of korter duren.
Als ik jou was zou ik gewoon even afwachten en anders over een week ofzo nog een keer testen.
Ik hoop voor je dat hij dan positief is!!

Hou me op de hoogte!

Liefs,
J_J

p.s. hier nog steeds niets te bekennen aan ongi, dus het blijft nog ff spannend. Ik ga denk ik donderdag of vrijdag testen. Ik hoop het heel erg, maar ja voor hetzelfde geldt is mijn cyclus toch nog in de war door de curretage.

ik ben gister ongi geworden.

mn cyclus is in iedergeval weer opgang.
35 dagen na de miskraam.

op naar de volgende ronde, zullen we maar zo zeggen.

hoest bij jullie

Hai klavertjevier,

Wat jammer. Wel fijn om te weten dat alles het nu "weer doet", dat het weer op gang is.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Ik heb eergisteren getest en ik ben zwanger!! Ik vind het erg onwerkelijk en erg spannend allemaal.
Ik vind het allemaal erg spannend en hoop ontzettend dat het deze keer wel goed mag gaan. Ik zie toch wel een beetje op tegen de eerste echo.

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan