Spannennnddd

Danitia-1980

New member
Goedemorgen dames,

Mag mij nu ook aanmelden bij de september groep. Vandaag was mijn NOD, dus ook de officiële testdag en....STREEEPPPJJEEE!!!

Nu had ik een paar dagen terug ook al getest en zag een superlicht streepje...nu zeggen ze een streep is een streep...maar twijfelde.

Moet zeggen het dringt nog niet helemaal tot mij door, maar dat zal vast nog wel komen.
Heb er ook heel lang over gedaan om de knoop door te hakken, lange tijd in twijfel gezeten.
Eind november toch besloten om eraan te beginnen, nu bij de tweede ronde raak.

Dus...hallo septemberdames ; )
 
Dank je wel...
Het is inderdaad onze eerste kindje samen.

Voor jou ook?

Moet zeggen het is wel een aparte ervaring, het zien van "het streepje" ; )
pfff....mijn hart stond even stil, het is nu echt definitief.
 
De aller eerste keer dat ik een streepje had.. Had ik hele dubbele emoties.. Het is gelukt maar ook van Ooh nu gaat alles veranderen.

Nu was het de derde keer voor mij. We hebben een zoon van twee jaar en twee mnd geleden heb ik een miskraam gehad na 9weken zwangerschap.

X
 
Dank je wel, uiteraard ook gefeliciteerd moedervaneenjongen ; )

Een miskraam, jeetje dat zal ook niet fijn geweest zijn. Heb inderdaad begrepen dat bij de eerste twaalf weken er nog geen zekerheid is of het ook allemaal gaat lukken. Probeer ook mij niet te enthousiast te maken en ook laat ik verder nog niets weten naar mijn omgeving.
Nu is mijn omgeving ook helemaal niet op de hoogte van mijn kinderwens.Vind het daarom ook wel fijn dat zulke sites bestaan.
 
Terug
Bovenaan