spanning op buik

Was benieuwd of jullie daar ook last van hebben.
Het is niet dat ik dat de hele dag heb, maar heb wel een paar keer op een dag dat mijn buik erg op spanning staat. En dat doet niet zeer maar echt heel fijn is het ook niet.
Heeft dat er gewoon mee te maken dat mijn buik groeit of heeft het een andere reden?

Groetjes Agnita

Ik heb het ook soms. De buik staat strak en het voelt raar. Het doet geen pijn, maar het is inderdaad geen prettig gevoel. Maar volgens mij kan het geen kwaad. Ik denk inderdaad dat het met het groeien te maken heeft.

Groei en al van die huppeldepup weeen. Kom ff niet op de naam. Kan geen kwaad maar kun je wel voelen. Tegen het einde van de zwangerschap moet je wel opletten met harde buiken, maar die doen meestal ook wel krampachtig pijn!

Liefs

Ik denk ook dat het door de groei komt, heb er zelf ook 'last' van maar voornamelijk na het werken, als ik het druk heb gehad of s' avonds. Hou het wel ff in de gaten want ik heb gister van de gyn gehoord dat als het echt een soort pijnlijk wordt, dat je dan ff aan de bel moet trekken dus als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even de huisarts, vk of gyn bellen.

Liefs Lynn.

ik voel het ook vaak als ik wat gedaan heb in huis stofzuigen ofzo, of als ik een middagje de stad in ben geweest. krijg dan ook meteen zijsteek erbij en dan echt ff rustig op de bank zitten. ik denk niet dat het kwaad kan zolang het niet echt pijnlijk is.

xxxx

Hier ook.
Ik las ook ergens over pijnlijke harde buiken bij 1 van deze reacties maar volgens mij moeten harde buiken geen pijn doen. Ik heb met alle 2 de zwangerschappen heel veel last gehad van harde buiken en in mijn beleving deden ze niet zeer.
Wel met harde buiken oppassen als ze om de zoveel minuten komen.

Hier idd ook vaak een gespannen buik. Vroeg me gisteren (tja ook bij de derde) af of dit normaal was. Heb dit dan meestal maar aan 1 kant kan dan ook echt voelen (niet de vorm) waar de kleine ligt. Maar prettig is anders.
Heb nu ook al 2 keer gehad als ik plat in bed lig dat ik dan echt voel als de kleine zich helemaal draait.Niet pijnlijk maar ik voel wel een volksvehuizing. De verloskundige verwachte al dat ik veel zou voelen nu terwijl die wat de geslachtsecho maakte maandag wel aangaf dat de placenta iets aan de voorkant lag.. Bij die andere 2 nooit gehad.

En iddsibje als het goed is horen harde buiken geen pijn te doen want dan is het niet helemaal goed.

Dames een fijne dag!!

liefs

Terug
Bovenaan