spanning op buik

heb hier ook last van maar vooral als ik veel gedaan heb en veel mijn andere dochter gedragen heb. maar dit heb ik ook bij mijn andere zwangerschap gehad en dat is ook helemaal goed gekomen dus maak je niet te veel zorgen tenzij het echt pijn gaat doen dan even contaten met de vk!

Heb er ook last van. Vooral als het druk is geweest op mijn werk en ik veel heb gelopen.
merk echt dat ik vaker rust moet nemen.
Maakte me al zorgen, maar nu ik dit allemaal lees, kan ik wel wachten tot dinsdag met vragen stellen aan de VK.

Liefs

ik heb er ook last van idd met name na een lange drukke dag of als ik ineens veel doe. Doet geen zeer, maar wel een raar ietwat vervelend gevoel.
Wel vaak aan 1 kant bij mij dat ik het voel, maar dat zal beeb wel zijn.

liefs, x

Zoals jullie het omschrijven zijn het inderdaad groeistuipen / harde buiken veroorzaakt door de groei. Aan de kant waar de baby ligt vaak met billen / rug voel je dat heel sterk en valt de andere kant in het niets....
Zolang het geen pijn doet kan het geen kwaad maar zodra je merkt dat er een combinatie is met de dingen die je doet, zou ik een stapje terug doen.

Als je bijv altijd last hebt na stofzuigen, dan zou ik dat voortaan maar overlaten aan je partner. Maargoed ieder zn keuze nauurlijk... Vaak is het gewoon een teken dat je teveel doet.

Sterkte meiden!

Terug
Bovenaan