sparkle

He Sparkle,

Wat een fijn bericht zeg!!
Kun je weer wat opgeluchter ademhalen.
Jammer dat je nog geen exacte cijfers kreeg, maar als ze zeggen dat het goed is, dan zal het zeker een hele goede uitslag zijn. Nu op naar het volgende.....alleen weet je natuurlijk nu nog niet wat en hoe??????
Hopelijk gewoon op de natuurlijke wijze! Zou toch wel heel erg mooi zijn hè.
Nou 2 weekjes wachten.....

Nogmaals, ik ben kei blij voor jullie!!!
Tot snel!

Lieve groetjes cis!

Hey cis,

zoals je misschien al gelezen hebt op t andere topic; de uitslag was dus niet goed!
We hadden er wel n beetje rekening mee gehouden, maar het is toch wel weer n klap.
De arts gaf aan, dat ze aan hoeveel heid eigenlijk niet veel kunnen doen met deze operatie. En dat de beweeglijkheid en vorm wel iets kunnen verbeteren (wat bij ons t geval was)..maar je hoort allerlei verschillende berichten, dus...k weet t ook niet.
Ben wel benieuwd hoe het bij jullie straks gaat...maar uit zelf bescherming moet je maar niet teveel hopen...lukte bij mij ook niet hoor...haha..

Heb wel even hard gejankt gisteren en eergisteren, maar nu voel ik me weer n beetje beter...

hoe gaat het nu verder met je? kom je een beetje tot rust zo, of niet echt....

We worden nu doorverwezen naar een kliniek, en dan horen wat de opties zijn.

Ik heb geprobeerd wat info op te zoeken over IUI en hoeveel zaadjes je nodig hebt , maar dat is dus ook weer heel verschillend. de een zegt 5 milj. de ander 1...maar bij jullie hebben ook IUI gehad toch?

succes!
grtjs Sparkle

He Sparkle

Ik had het nog niet gelezen elders, maar wat is dat dan toch weer een K**uitslag!
Ik geloof goed dat je hebt zitten janken, ik doe momenteel ook mee, hihi.
Het is af en toe zo zwaar, en dan heb je van die huil buien. Zie je zwangere mensen, en ben je weer van slag. GGGRRRRR
Maar zo is het leven, en je kunt er gewoon niets aan doen.

Wij hebben idd ook 6 x iui gehad. Het zaad van mijn vriend is nooit boven de 2 miljoen geweest, e laatste tijd zelfs niet boven een miljoen.
Ben idd ook erg benieuwd naar de uitslag. Nog een dikke maand, ben al aan het aftellen.
Ik denk dat de grens van IUI bij iedere kliniek anders ligt.
Welke kliniek ga je?
Nou sterkte met alles!!!

Groetjes Cis x

Hey cis,

Ja, voelt ook n beetje rot voor jou...heeft jouw hoop misschien ook weer n deuk gegeven.
De berichten over IUI zijn idd ook erg verschillend. Hoop eigenlijk wel dat ze dat bij ons nog gaan proberen, want over IVF zijn we nog niet echt uit...
Wij wonen niet in NL en ik weet zelf ook nog niet eens welke kliniek we heen gaan....

sterkte meid!

Terug
Bovenaan