@sparkle

Hi,

haha, dat heb ik ook al n paar keer bijna gedaan...
:-D naja...
Ja, da's fijn als je rustig de tijd hebt om met je zus te praten...

Volgens mij hoeven wij geen samenlevingstest te doen, dat hoop ik tenmisnte..maar bij ons heeft het denk ook niet zoveel zin, als je toch al weet dat t zaad niet goed is...
Ja, wel ff spannend dus...moet er al vroeg zijn...gelukkig gaat mn mannetje mee..maar die kan er zeker niet bij blijven? omdat het bij de rontgen is...?

groetjes ! sparkle

Nou, het inspuiten is zonder rontgen. dan moet hij even weg, een paar seconden, en dan mag hij weer terug en loopt het leeg. Soms doen ze daarna nog een foto om te kijken of het goed is leeggelopen, maar bij mij niet. Ik heb mijn man die paar seconden niet gemist, omdat ik vooral dacht aan snel die foto maken ;-)

Idd. dnek ik dat je de samenlevingstest dan over mag slaan. Dat scheelt weer iets in de druk misschien.

Krijg jij ook iets van iboprufen of zoiets. Ander kun je zelf een pijnstiller nemen van te voren. Ik kreeg 2 voor de avond ervoor (500 mg) en 2 voor 2 uur ervoor. Ik slik amper paracetamol normaal, dus voor mij was dat zeker genoeg.

Ik wens je heel veel sterkte en duim morgen met je mee.

Dat van die naam: idd lastig, ik schrijf op een ander gesloten forum mee met mijn eigen naam, vandaar misschien ;-((((

Nou ja, deze topic verdwijnt vanzelf weer en niet veel schrijven er mee.

Liefs, hopelijk niet te veel stress vandaag en veel sterkte morgen.
W.

Hey Wenser,

Zo, net terug van mn HSG...pff..wel ff spannend, maar het viel me alles mee, en niet echt pijnljk...wel n beetje rotgevoel, maargoed...
Arts was wel erg vriendelijk en legde duidelijk uit wat er allemaal ging gebeuren enz.
Wat blijkt...ene eileider waarschijnlijk afgesloten.:-s
Tsja, weet niet zo goed wat ik er mee moet...duidt dit op endo? ga me maar ff inlezen.
Heb er voor mn gevoel ook weinig boodschap aan, omdat t zaad van mn man toch al slecht is..maar heb wel t idee van; he, de helft van de maanden dus voor piet lut hoop gehad...
Nou, t is hier n prachtige dag, ga er lekker van genieten...straks gewoon naar mn werk, want ik voel me best eigenljk!

doei doei
groetjes sparkle

Hey Sparkle,

Fijn dat de HSG meeviel, maar vervelend van die uitslag. Is ie ook niet open gesprongen door de HSG? Bij mij was het aan één kant iets langzamer, toen dacht ze dat een kleine verkleving was open gesprongen door de HSG. Ze zei dat je daarmee ook weer 4-6 maanden meer kans had. Maar als ie aan 1 kant dicht is blijven zitten, dan denk ik inderdaad dat het klopt wat jij zegt: slechts om de maand meer kans.

Voor IVF maakt het volgens mij dan weer niet uit! Dan wordt de 'barrière' kunstmatig overbrugd. Een collega van mij had wel erge endo en heeft toen bij de eerste IVF gelijk een zwangerschap gekregen en door de hormonen is de endo daarna vanzelf verdwenen. Bijzonder he?

Maar als één kant wel open was, dan zou het niet zo ernstig bij jou zijn volgens mij, dus dat is wel weer positief. Het kan ook iets anders zijn, dat een verstopping veroorzaakt. Ze kunnen dat oplossen met een kijkoperatie en dan eea. weer vrij maken. Maar misshcien kiezen ze ook wel gelijk voor IVF, gezien je man.

Laat het rustig bezinken en ga je niet teveel inlezen op internet, daar lees je altijd zulke slechte verhalen. Na deze maand krijg je het behandelplan te horen, dan weet je meer en krijg je echte informatie die er toe doet.

Veel sterkte en hopelijk toch een prettig weekend!

Wenser

Hey Wenser,

bedankt voor je berichtje...heb wel wat gelezen, maar nog niet echt veel wijzer geworden.
Ik hoop eigenlijk dat ze t niet open willen gaan maken...maarja, als dat beter zou zijn...
Maar ze hadden het toch al over IVF, dus dat zal niet veranderen...Nu ook nog de test van mn man afwachten (mag ik boeken nadat ik mn laatste bloedtest heb gehad) en dan kunnen we horen of we voro IVF kunnen gaan, of misschien zelfs voor ICSI...mn gevoelens er over zijn zo verschillend...de ene dag denk ik doen...de andere dag ben ik er niet zo zeker meer van...maar moeten maar even afwachten, zoals mn man ook me probeerd wijs te maken...hihi...heb geen rust in mn kont hoor!

Ja, vond het wel raar, ga altijd s avonds nog ns alles na zitten denken wat die arts alelmaal heeft gezegd..maar eerst zat ie te roepen, t gaat nergens heen, dus ik dacht al o, o...en toen later zei ie dat ie nog n keer wou proberen ofzo..Hij vroeg hoe t met me ging, k zei best, alleen dat mn benen n beetje moe werden, en toen zei ie ineens, nou ja, laat maar zitten...dus weet ook niet wat ie dan nog wilde doen....
K kon meteen de foto zien, voor mijn gevoel zag het er aan de andere kant ook maar raar uit, maar ik heb niet echt verstand van zulke foto's natuurlijk :) Hier wordt IVF vergoed als beiden afgesloten zijn, maarja, daar ga je natuurlijk ook weer niet echt op zitten hopen....

Maajra, als het endo zou zijn...kun je op nog meer plekken problemen hebben toch?
K wacht 'rustig' af...:) ben blij als we straks inderdaad wat meer concrete informatie zullen krijgen.

Lekker weekend nu, lekker ontspannen vanavond een gala diner...dus ff mooie kleren uit de kast trekken...!

heerlijk weer hier al voor n paar dagen, dus genieten! vooral na n lange koude winter!

groetjes sparkle

hey wenser,

hoest? hier gaat het wel...ben net aan mn vakantie begonnen, heerlijk!
verder zijn we verdrietig, ik vertelde pas dat mijn zus in verwachting was na vele miskramen, nu heeft ze een aantal dagen geleden gehoord/gezien, dat het weer niet goed zit...17 weken al...! (of meer, weet niet eens precies)...eerder ging het altijd met 8 al mis, dus hadden nu goede hoop en vertrouwen....hele klap dus weer, merk ook wel dat ik het nu extra moeilijk vind...

Vandaag lekker n dagje weg, met mannetje en fam. en waarsch. ma/di ook lekker samen weg, wilden eigenlijk n nachtje tussenuit, maar misschien gaan we gewoon daagjes weg, omdat we onze eigen paleisje ook heerlijk genieten vinden :-D

Vind het wel vreemd, al van meerdere mensen gehoord dat ze meestal openspuiten als er een kant dicht zit...maarja...we horen hopelijk in een paar weken weer meer..

nou, fijn weekend alvast!
liefs, sparkle

Terug
Bovenaan