@sparkle

Ik reageer even hier op je vraag haha. Ik ben 25 mei bevallen van zoon Koen. Eigenlijk gaat het even allemaal niet zo lekker. Ik ben al 4 maanden aan het tobben met voeding, stinkende ontlasting, wel of geen koemelkallergie en zware reflux. Hij is vandaag ter observatie opgenomen. Met Tjerk lopen we in Rotterdam. Die heeft een te vroeg gesloten schedelnaad en moet binnen 2 a 3 maanden een zware operatie ondergaan. Maar tussendoor geniet ik er wel van. Het zijn mooie, lieve kereltjes. Lachen allebei veel. Smelt...

Hoe is het met jou? En je 2 kindjes? Wie had dat gedacht? Allebei een paar jaar geleden op het als het langer duurt forum en nu allebei 2 keer mama.
 
Hi Supertje...

Leuk van je te horen...! Kijk hier niet zo heel vaak dus toevallig zie ik het nu staan! :)
O dus je zoontje is 5 dagen jonger als mijn dochtertje Abigail. Zij is 20 mei geboren!
Pff...vervelend dat het nu allemaal zo lastig gaat. Geef je bv of fv? Lijkt me zo moeilijk als je kindje zich 'niet lekker voelt' en je niet precies weet wat er aan de hand is en wat je kunt doen.
Spannend ook met de operatie straks!

Mooi dat je zo van je kleintjes geniet! Hier ook volop hoor, ook al vind ik het best wel druk...Hoe oud is jouw oudste nu?
Aaron is ruim 20 maanden nu en is echt een boef, dus we hebben onze handen vol, maar hij is ook een vrolijk kereltje dat zelf goed kan spelen. Vind nu Abigail wat meer in een ritme zit het allemaal wel wat makkelijker gaan..ze slaapt ook best veel.

Ja, echt een wonder he, dat we nu allebei al twee van die prachtige kleintjes mogen hebben!
Blijf genieten! En sterkte met de spannende tijd...hopelijk vinden ze snel wat er met Koen is!

liefs,
Sparkle
 
Tjerk is net 18 maanden. Koen is vandaag weer thuis gekomen. Krijgt flesvoeding. Dieetvoeding.

Druk is het zeker, maar ben zo blij dat we er twee zo kort op elkaar mocht krijgen. Tjerk is zo lief voor zijn broertje.
 
Terug
Bovenaan