Spataders en krampen

Hier het zelfde :(
Mijn been ziet er inmiddels niet uit met als die spataders (wat ben ik blij met leggings kan ik ze nog een beetje verstoppen. Ook erge kramp in dat been met spataders :(
steunkousen helpen tegen de pijn van die stomme aders maar ja mooi is anders (dus ik draag ze niet)
tips tegen kramp heb ik niet. melkproducten krijg ik genoeg binnen en dat helptbij mij niet. als je het op internet op zoekt kom je vaak de tip tegen om een stuk zeep onder je lakens te doen. schijnt te helpen. Ik dacht ik probeer het eens. ben nog neit heel enthousiast maar de kramp bij mij lijkt echt wel minder :)
Bij de vorige zwangerschap heb ik een spierscheur overgehouden aan een flinke kramp in mijn been. Ik kreeg die kramp er niet uit en ben gaan staan Dit moet je NIET doen!!! Ik had dus een scheur in een spier en die deed ontzettend zeer. En voordat de artsen erachter kwamen wat er zo zeer deed was ik weken verder en moest ik met mijn beeen in het gips (ik was toen 36 weken zwanger. niet echt handig om met een dikke buik en gipsen been op krukken lopen en voor een dreumes moeten zorgen)

O wat vervelend lijkt me dat!! Je zou eens moeten googlen maar tegen kramp helpt volgens mij een ouderwets stuk zeep in je bed leggen. Echt zo'n ouderwetse oplossing, maar als t helpt? En volgens mij helpen magnesiumpillen ook tegen kramp. Succes ermee!

hier ook vreselijk veel last van kramp :(
kan een tekort aan magnesium zijn.

naast steunkouzen kun je ook panty's kopen denier 60 ;) iets charmanter. misschien het proberen waard.
verder idd je spieren proberen zo soepel mogelijk te houden.

succes.

liefs, x

bij mij helpt het om veel melkproducten te eten/drinken. melk/vla/yoghurt/ijssss :) schijnt idd dat je magnesium/calcium tekort hebt dan ofzo. maar zoals ik hierboven las, werkt dat ook niet bij iedereen... misschien is er wel een supplement voor bij de drogist? spataders heb ik gelukkig geen ervaring mee, misschien straks in de winter met lange broek/panty dat je er steunkousen onder kan doen?!

Hoi hoi, hier idem dito! Vandaag een recept voor kouzen gekregen :). In mijn vorige zwangerschap ook erg last van gehad. Gelukkig wel redelijk weggetrokken. Ik zou toch voor kouzen gaan, want anders wordt het veel erger en hou je er wel lelijke aders aan over... XXX

Terug
Bovenaan