speciaal voor isa!

A

Anoniem

Guest
hoi
weer nieuwe topic!

Ze worden best lang he?

Ik weet niet waar ze die testen nog meer verkopen.
Je kan wel kijken op zwangerschapstest.nu .Daar hebben ze ze van MatCare en die kan je ook 4 dagen voor je NOD doen.

Zijn ook niet duur.Maar ja voor zaterdag ,word wel krap hoor.
Je mag er wel eentje van mij hebben.
Ze zijn heel icht dan stuur ik hem wel op.Denk er maar even over na dan hoor ik het wel.Maar dat si dan wel zo'n matcare want clearview heb ik er nog maar 2 van en die heb ik nog nodig.

Maar die zijn ook betrouwbaar hoor.
ik hoor het wel van je

doeidoei

Hoi hoi,

Ja die tropics worden telkens zo lang, we blijven maar praten.....!
Als jij die test zelf echt niet nodig hebt wil ik hem wel van je over
nemen. Dan moet je maar zeggen hoeveel je er voor wilt hebben.
Die kun je dus ook vier dagen voor je nod doen?

Heb net weer even liggen relaxen onder de zonnebank. Ben nu een
soort van blonde neger aan het worden ! Wil graag voor mn
trouwdag een mooi kleurtje hebben! Dus ga twee keer in de week
ff 15 minuutjes onder de super turbo, echt relaxen is dat!

Ik hoor hopelijk weer snel van je! Ga nu ff lekker relaxen in een warm
bad! Ben er straks nog wel ff! Veel liefs xxx isa.

hoihoi
nee ik hoef er niks voor te hebben hoor.Zal ik mijn mail doorgeven?Dan kan je me je adres mailen en stuur ik hem morgen op.Je hoeft niet bang te zijn dat ik misbruik van je adres maak hoor.
Komt allemaal wel goed blonde neger hahaha.

Mijn emailadres cindy33jaartjes@hotmail.com

doeidoei

Weet je echt zeker dat er niks voor wilt hebben, het heeft jou ook geld gekost!
En dat opsturen kost ook geld! Ik wil ze eventueel ook bij je komen ophalen!
Liefs isa.

hoi isa
nee ik weet het echt zeker.
En die postzegel heb ik wel liggen.
Eerlijk gezegd vind ik dat ophalen ook wel weer eng hahah.
stom he?Ik ben best verlegen en moet al wennen aan dit intense kontakt.

Ik zit al maanden met iemand van het forum op MSN en die heb ik ook nog niet ontmoet.Terwijl ik haar naar mijn gevoel al echt ken en tot mijn vriendinnen reken.Maar zij woont aan de andere kant van het land dus dat is ook anders.

En ik vond het eerst al schrikken dat we zo dichtbij wonen .Het komt vast wel een keer ,maar moet nog even wennen.Vind je me nu een muts?Mag hoor haha.

Kijk,niet om jou hoor echt niet .Maar het blijft internet he?Dus ik zend hem liever toe en dan doe ik verdr niks met je adres ,beloof ik.
liefs cindy

Hoi hoi,

Nee tuurlijk begrijp ik dat! En vind je echt geen muts hoor!
Ik zal mijn email adres ff mailen. Wanneer ga jij trouwens
weer testen? Ik ben echt onwijs benieuwd zeg! Liefs isa.

Lieve Isa,
ik heb zojuist je mailtje geopend en je adres alvast op een envelop geschreven.Ik post de test vandaag en hoop dat ie je veel geluk gaat brengen.

iK heb vanochtend weer getest met zo'n zelfde maar bij mij was hij weer zo vreselijk vaag.Ik zie echt wel dat streepje maar zoooooooooooooooooooo licht.Als ik zwanger zou zijn had ie toch onderhand wel wat donkerder moeten zijn?

Ik ben al zo ver dat ik denk dat ik toch ongi wordt of zoals ik al eerder zei ,dat het een vroege miskraam wordt/is.Dat is mijn enige verklaring voor dat ie lichter geworden is.

Ook rommelt het zo af en toe nu in mijn buik en heb ik bij die bekken ook rugpijn gekregen.Dus ik mijn hoop al een beetje laten varen.

Een beetje dan ,want ik  zit nog steeds voor mijn NOD natuurlijk.En  als ik  dan zie dat het bij Sas24 nog steeds niet wil vlotten met die posi test dan heb ik niks te klagen.
Ze is verdorie een week over tijd.Vind het zo lullig  voor haar.

Nou fijne dag en hoor je wel weer
doeidoei
cindy

Hoi hoi,

Wat ik nog vergeten was te zeggen die b achter mn huisnummer moet je echt niet vergeten ander krijgt mijn dementerende buurvrouw die test (hihi).
Maar echt super super super bedankt! Ik wil je er nog steeds iets voor geven maar dat mag niet van je! Misschien komt dat ooit nog wel !!!

Raar zeg he van die test dat ie nou weer licht is. Maar als je die aller eerste test niet had gedaan dan met dat tweede donkere streepje had je nu gedacht dat het hgc hormoon nu langzaam op gang zou komen en met dat ie met de dag donkerder zou worden. Vind het echt zo balen voor je! Maar je moet wel hoop blijven houden hoor! Geef het niet op, alles kan!

Ik ben nu ook de dagen aan het aftellen. Heb nu weer nergens last meer van. Maar ik zat te denken van het weekend voelde ik me toch zo beroerd. Maar zou het dan niet zo kunnen zijn dat de inestelling van het weekend was omdat maandag mn test positief was?

Spreek je snel weer hopelijk. In ieder geval onwijs bedankt voor die test. Die zijn voor jou een hele bos! Veel liefs isa.

Terug
Bovenaan