speciaal voor isa!

Lieve Isa,

weet je nog dat iemand van dit forum een zwangerschapstest voor haar trouwen kreeg van haar vriendin?
Ik weet even niet meer wie dat was hoor.(sorry voor diegenelullig van me)

Maar toen schreef jij ,dat je ook wel zo'n kadootje wilde?VOILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daarom wilde ik er niks voor hebben!
Je zou me zo blij maken als je een positiefresultaat erop hebt.Dan heb ik als eerste wat gegeven!En je wens komt dan uit.Dus het is ook een beetej symbolisch,snap je?

Ik vind het trouwens heel lief van je dat je een verklaring zoekt voor die lichtere streep.Ik had ook nooit zo belachelijk vroeg moeten testen.Maar dat is moeilijk hoor als je ze hebt liggen.
Nu heb ik er nog 3 van die strips van MatCare(die jij morgen ook hebt) en 2 van die clearviews.Dus ik kan nog wel even vooruit.

Het zou inderdaad kunnen dat je wat gevoelt hebt vanwege de innesteling.dat schijnt ongeveer een weekje later te gebeuren.Geen bloed bespeurd?Heb ik ook nog nooit gehad hoor,innestelingsbloed.Dus dat zegt niks.

Enne ...ik ga zo je test op de post gooien ,kom zo langs de brievenbus als ik naar school fiets.En die B staat erop .Dus  als je demente buurvrouw een test wil doen ,haalt ze er maar zelf een .Deze is van jou hahahaha

Ik zag het levendig voor me hihi.

tot laterssssssssssssssss

Hoi hoi,

Nou maar hopen dat jou geschenk echt een groot cadeau mag worden!!!
Ik heb geen bloed verloren nee! Ik word steeds zenuwachtiger!!!
Maar ik moet ook gauw gaan, om 11.45 uur is het dochtertje van mn
schoonzus uit. Dus ga ik zo lekker een broodje met haar eten.
Waarschijnlijk ga ik daar bij school weer buiken staan kijken , zo
verrustrerend! Liefs isa.

Hoi hoi,

Ja hoor heb weer buikjes staan kijken !!!
Ik ben weer zo onwijs moe en weet nog steeds
niet waarvan. Het liefst zou ik nu een uurtje gaan
slapen maar er is in huis helaas nog genoeg te
doen. Weet je wat me trouwens ook opvalt sinds
gister, ik heb steeds onwijs warm. Ik ben normaal
nl een heel kouwelijk type met witte ondoorbloeden
vingers en voeten alleen nu lijkt het wel of ik meer
doorbloed ben! Hihi ik weet niet wat het is maar het
voelt wel lekker moet ik zeggen.

Wanneer ga jij nou weer testen, gewoon iedere dag
tot en met je nod? Ik ben zo  benieuwd! Liefs xxx isa.

heeeeeeeeeeey

ik log net in en zag je berichtje komen.

Ik heb dat ook al dat vermoeide.Ik zat net al te denken,ik wou dat ik even kon slapen.Ben helemaal kapot .Maar net als jij nog een hoop te doen.Dus ik geef me niet gewonnen,ik ga gewoon door.
Maar het is hier zo stil en gaap en vermoeiend  en saai gaap.

Dat warme heb ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had net na mijn eisprong steeds ijkoude voeten en nu heb ik het warm joh!En de echte warme dagen moeten nog komen.Zondag wordt het 30 graden .

Ik kijk ook altijd naar die buiken trouwens.Er lopen er 2 bij die staan letterlijk op knappen.De een was zondag uitgerekend hoorde ik.En ik loer ook altijd in kinderwagens hahah hoe bedoel je broeds?

Ik weet nog niet wanneer ik weer een test doe,misschien pas donderdag of vrijdag weer.Ik baal zo erg als hij weer negatief is ,en daar heb ik nu ook even geen zin in.
Ik ben wel weer in de week beland waar ik mijn urine aandachtig bekijk haha.Is ook zoiets!Ik vind dit altijd de ergste stress bleh.En dan zit ik straks weer 2 weken in spanning om niks.
Maar ik ben wel zo nuchter hoor,het kan altijd erger.Als mijn geduld zo op de proef gesteld zou worden als bij sas dan wist ik het niet meer wat ik zou moeten.Ik vind 2 weken al lang en zij heeft nu al dik 3 weken die stress na haar eitje.knap hoor van d'r en dan nog die lijst maken ,een echte lieverd.

Ik ga wat doen en thee zetten ,misschien word ik wat fitter van wat inspanning .Ik zit er echt helemaal door heen.pfffffffffffff

Als het bij jou raak zou zijn wanneer ben je dan uitgerekend?

kus cin

Hey meis,

Tja wanneer ik dan uitegerekend zou zijn ik weet het niet precies. Ik weet niet
hoelang mn cycles duurd. Misschien kun jij me helpen?
Mijn eerste dag van mn laatste menstruatie was 22 mei en ik had natuurlijk op
6 juni een positieve test!

Heb net weer mn nichtje uit school gehaald. Ze speelt nu voor het eerst hier
alleen buiten, en vind het zoooooooooooo eng. Thuis speelt ze ook wel gewoon
buiten hoor maar dat is zo'n leuk kind vriendelijk wijkje en hier rijden de auto's
toch wel hard. Maar ja ze is 5 jaar, ik moet het loslaten. Ik schrijf dit berichtje
dus echt met tussen pozen. Iedere minuut kijk ik weer uit het raam naar buiten
of ze er nog wel is. Ze ligt met een paar chipjes en een pakje drinken op een
kleedje in de zon. Af en toe gaat ze ff ballen, dan weer tennis, en dan weer
ff eten en drinken zo schattig! En dat helemaal allleen. Maar ja ze eenigs kind
dus ze kan heel goed alleen spelen!

Maar wanneer zou jij uitgerekend zijn als het deze maand raak mag zijn?

Hoor hopelijk snel weer van je. Liefs een (over) bezorgde tante!!!

Terug
Bovenaan