speciale luieremmers

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

heeft iemand van jullie ervaring met die speciale luier-emmers (zoals de "nappy wrapper") die geurvrij zouden zijn? Mijn zoontje is nu wat ouder en zeker nu ik weer zwanger ben kan ik de lucht vaak niet harden, zelf als ik z'n huidige  emmer (met plastic zak uiteraard)  dagelijks leeggooi en de emmer zelf in 't sop zet...

Ik zou ook graag willen weten hoe makkelijk de navullingen verkrijgbaar zijn! Ik geloof dat 1 bepaald merk  alleen bij Prenatal te krijgen is, maar aangezien ik daar nooit meer kom nu ze besloten hebben bijna al hun stadswinkels  te sluiten, heb ik daar niet veel aan... Zijn er ook merken waarvan de navullingen bij andere winkels (dogist ofzo) te koop zijn?

Bedankt!!!!  

Hoi,

Er zijn tegenwoordig zelfs luieremmers (die speciale!) te koop waar je gewone
vuilniszakken in kan gebruiken, dus hoef je nooit geen navullingen meer te kopen ! Misschien nog beter voor jou dan ! De aanschafprijs ligt dacht ik wel iets hoger dan de emmers met navullingen, maar met  een paar  navullingen haal je het prijsverschil er al uit.

Ze zijn te koop bij diverse babyzaken en op internet zie je ook weleens. Ze zijn wit met een groen accent.

Groetjes Marasje

Dit is de diaper champ, mijn vriendin die net moeder is geworden heeft hem ook en is super enthousiast dus ik heb hem ook gekocht,  je hebt hem in drie maten  en ik heb de medium gekocht!!

Groeten,
CIBI
27w  

Hoi. Wij gebruiken nu al 2 jaar de nappy wrapper. Het stinkt inderdaad wat minder, maar de geur verdwijnt niet helemaal. Ligt ook aan je kleintje...haha. Ik vind de navullingen wel duur, ca. € 9,- per stuk. Daar doen we ongeveer 1 maand mee. Ik kan ze gewoon kopen bij de Etos en de DA volgens mij ook. Verder babyspeciaal zaken zoals prenatal.
Ik vindt het wel heel handig hoor!! We verschonen de emmer pas als ie vol zit (ca. om de 3 dagen) en dat is goed te doen.
Succes, Patricia

Hé....wat een goede vraag zeg.....ook wij hebben last van die standaard luier-emmer of te wel van de geur die er niet meer uit gaat en ook niet te harden is ....vooral nu niet...

Ga nu ook even kijken ofzo nappy wrapper iets voor ons is....
Bedankt he....al is  dit natuurlijk geen antwoord op je vraag!!!

groetjes marjan

Hoi

Heb zelf nog geen kleintje( ben nu 7wk+4) maar ik werk op een kinderdagverblijf en ik zweer bij de nappy wrapper!!
Scheelt echt een hoop stank! Bij ons zijn het zo'n 14 kids a 2 poepluiers op een dag, dus dan is zo'n emmer wel handig hoor!

De navullingen zijn inderdaad prijzig, Maar net wat er al gezegd word, je doet er ook wel ff mee thuis.

Die andere emmer ken ik ook, maar heb ik geen ervaring mee.
Kwa prijs valt het volgens mij wel mee, de nappy wrapper is ook zo'n 50 euro en die geloof ik ook. Scheelt wel weer dat daar gewone vuilniszakken in kunnen!!

Succes!!

Groetjes, grover

Hierbij nog wat meer info over de DiaperChamp (luieremmer zónder speciale vullingen):

http://www.diaperchamp.info/

http://www.hetrietje.nl/shop/shop.html   (kijk bij "hygiene")

De kleinste maat kost 10.- meer dan de NappyWrapper waarbij je ca. 8.- per navulling betaalt. Het lijkt ons een ideale emmer en gaan er dan ook een aanschaffen. Waarschijnlijk de middelste maat.

Groetjes Marasje

Hoi Poptie,

hier nog een andere goedkopere tip......
Etos heeft speciale luierzakjes van plastic met een geurtje, je verpakt de luier daarin en knoopt 'm dicht en zo heb je ook geen stank.....

Ik deed het voorheen altijd in een boterhamzakje en dan pas in de emmer.......

Groetjes, Angel

Terug
Bovenaan