speciale luieremmers

ik zweer ook bij die luierzakjes van de Etos. Veel goedkoper en het helpt net zo goed. Natuurlijk moet je dan wel dagelijks je luieremmer verschonen.

Groetjes,
Tineke

Ik doe ze gewoon in een boterhamzakje en neem hem mee naar beneden waar ik hem gelijk in de grijze bak gooit.

Heb je helemaal geen stank.

Succes

2e kindje

Voor wie zo'n luieremmer te duur vind want vooral degene waar alle zakken in kunnen zijn prijzig. Kijk eerst ff op marktplaats!!!

Hallo,
Ik heb ook al 2 jaar een nappy-wrapper. Qua geur is het ideaal, omdat je  er echt niet van ruikt.  De casettes zijn tegenwoordig ook bij etos te kopen wat vaak net wat dichter in de buurt zit dan een prenatal. Het enige nadeel vind ik dat de plastic pinnentjes (ik weet even geen ander woord) die ervoor zorgen dat je luier gewrapt word er bij mij regelmatig uitvallen. Ik moet zeggen dat  ik me  daar soms wel behoorlijk aan kan irriteren. Maar verder een goed product!

Groetjes lillian

Hallo iedereen,

Mijn dochter is n 18 maanden en wij hebben de eerste 14 maanden de napy wrapper gebruikt. Ik moet zeggen dat het systeem goed is maar ik vind de vullingen echt schrikbarend duur. Wij zijn in het najaar naar de jonge gezinnenbeurs geweest waar ze toen die andere promoten die je gewoon met een vuilniszak kan vullen.

Dames, deze werkt net zo goed en door de vullingen is hij veel goedkoper in gebruik. Ook is hij schoonmaakvriendelijker. 1x per maand is een chloorbadje en hij is weer helemaal fris. I heb als alles goed gaat over 3 maanden 3 kinderen in de luiers en dan denk ik dat dit de beste en goedkoopste luierbak is.

Groetjes,
Marielle
30 weken zwanger van een tweeling

Bedankt voor alle reakties!!!   Ik heb zojuist een Diaperchamp aangeschaft. Wel prijzig (60 euro) maar zonder dure navullingen, dus dat scheelt. Ik hield het echt niet langer uit...

Etos zit niet in de buurt bij mij, was anders dat ook een goeie optie geweest, die speciale zakjes...

Bedankt allemaal  voor de tips!!!  

HALLO

Ik heb ook een nappy rapper aan geschaft.
Ik heb hem uit duitseland gehaald.
Kosten ze maar 19,00 euro.
En de cassetes zijn ook veel gekoper daar.
Ik woon er maar een 15 min vandaan is te doen.
Ik heb gewoon een hele serie  cassetes  meegenomen.
Ik woon ook 15 min van de prenatal dus maakt voor mij niks uit.
Dus woon je dicht bij de grens .
Dan zal ik  daar even  even kijken voor de gene die er aan denkt om 1 te kopen.

groetjes lizzy

als ik een smerige luier had nam ik m vaak meteen mee naar beneden en gooide ik de luier in de grijze container, ondanks dat ik de emmer had.
En inderdaad die navulzakken zijn vrij duur.

Terug
Bovenaan