Wil je maar één specifiek moment.................. dat gaat niet hoor, dus heb je even:
Trots ben ik als mijn kleine grote jongen van bijna 4 weer zo nieuwsgierig is dat hij alles wil weten: hoe laat is het, waar staat dat, wat betekent dat, waarom dan? Trots als ik een dikke knuffel en een kus krijg voordat hij gaat slapen en hij zegt: ik vind jou de allerliefste. Trots omdat hij opeens zindelijk is, van de speen af is en zo open en sociaal is.
Trots op mijn meisje ben ik als ze dapper haar eerste stapjes zet, als ze lachend het trapje van de glijbaan opklimt in de speeltuin en zelf naar beneden gaat, als ze zelf probeert te eten en zelf haar slofjes aan probeert te doen, als ze dolgelukkig is wanneer ze haar papa ziet en haar broertje, als ze heel goed laat blijken dat ze snapt wat er gezegd wordt en opdrachtjes uitvoert (leg pop maar in bed, pak maar een boekje, haal je jasje maar), als ze stralend het kinderdagverblijf binnenstapt, als ze achter haar poppenwagentje buiten loopt en iedereen vriendelijk begroet met een 'Hi'...
Ik ben nog niet klaar hoor, maar anders wordt het wel erg veel tekst haha
En tot slot: trots ben ik als ik ze samen zie spelen die twee, binnen, buiten of in bad en dat ze het samen zo druk hebben dat ze me niet eens meer zien. Heerlijke momenten
Liefs
Susan