Loopfiets is zeker een aanrader, is hier intensief gebruikt van 2.5-3.5 jaar en daarna ook nog wel! Step heeft mn dochter met 3 jaar gekregen, dat vond ik met 2 jaar toch wat vroeg.. Een poppenhuis heeft ze ook, maar ook vanaf 3 jaar.
Wij hebben ooit voor €70 heeeeel veel duplo op marktplaats gekocht. Daar spelen mn dochters zóveel mee! Poppetjes, dieren, auto's, de duplo trein en bakken vol accessoires en blokken. We hebben echt heel veel en het blijft zo leuk!! Ook kinderen van 6-10 jaar die hier komen spelen, spelen er nog graag mee. Nieuwe duplo is superduur en die koop op marktplaats was mn beste koop ooit!
Verder:
- Puzzels (de echte puzzels van 12/24 stukjes, geen houten) vanaf 2.5 jaar kon mn dochter goed een echte puzzel maken.
- visjesspel met magneten
- peuter mozaïekbord, erg leuk!
- jumbo ik leer kleuren en vormen, super leuk spelletje!
- buiten speelgoed (watertafel, ijsjes verkoop kraam)
Wij hebben ooit voor €70 heeeeel veel duplo op marktplaats gekocht. Daar spelen mn dochters zóveel mee! Poppetjes, dieren, auto's, de duplo trein en bakken vol accessoires en blokken. We hebben echt heel veel en het blijft zo leuk!! Ook kinderen van 6-10 jaar die hier komen spelen, spelen er nog graag mee. Nieuwe duplo is superduur en die koop op marktplaats was mn beste koop ooit!
Verder:
- Puzzels (de echte puzzels van 12/24 stukjes, geen houten) vanaf 2.5 jaar kon mn dochter goed een echte puzzel maken.
- visjesspel met magneten
- peuter mozaïekbord, erg leuk!
- jumbo ik leer kleuren en vormen, super leuk spelletje!
- buiten speelgoed (watertafel, ijsjes verkoop kraam)