Speelgoed 2 jarige, wat te kopen

Loopfiets is zeker een aanrader, is hier intensief gebruikt van 2.5-3.5 jaar en daarna ook nog wel! Step heeft mn dochter met 3 jaar gekregen, dat vond ik met 2 jaar toch wat vroeg.. Een poppenhuis heeft ze ook, maar ook vanaf 3 jaar.

Wij hebben ooit voor €70 heeeeel veel duplo op marktplaats gekocht. Daar spelen mn dochters zóveel mee! Poppetjes, dieren, auto's, de duplo trein en bakken vol accessoires en blokken. We hebben echt heel veel en het blijft zo leuk!! Ook kinderen van 6-10 jaar die hier komen spelen, spelen er nog graag mee. Nieuwe duplo is superduur en die koop op marktplaats was mn beste koop ooit! :)

Verder:
- Puzzels (de echte puzzels van 12/24 stukjes, geen houten) vanaf 2.5 jaar kon mn dochter goed een echte puzzel maken.
- visjesspel met magneten
- peuter mozaïekbord, erg leuk!
- jumbo ik leer kleuren en vormen, super leuk spelletje!
- buiten speelgoed (watertafel, ijsjes verkoop kraam)

 
Wat ook erg leuk is, is een zandbak of schommel voor buiten.
Hier spelen ze ook erg veel met Duplo. Bouwen zelf is in het begin nog lastig maar dat leren ze snel. En anders is ermee rijden of de Duplo dieren oid ergens inzetten ook erg leuk!
 
Lees/doeboekjes
Kleiset
Vingerverf (uitwasbaar)
Playmobil 123 is speciaal voor kleine kinderen daar heeft onze dochter voor haar 2de verjaardag een huisje met poppetjes en vanalles erop en eraan gekregen daar speelt ze uren mee. Is leuk voor de ontwikkeling van hun fantasie.
Eventueel al een memory setje? De ‘regels’ begrijpen ze misschien nog niet super met 2 jaar, toch leren ze snel. En vooral als het van een idool is wat ze leuk vinden. Nijntje/peppa pig enz.
Ach er zijn zoveel dingen. Hier kan ik haar al blij maken met een simpele ballon of sticker boekje ? fijne verjaardag toegewenst ?
 
Pickler klimtoestel. 
M'n zoon kreeg die vorig jaar voor zijn 2e verjaardag en hij en z'n zusje spelen er nog dagelijks heel actief op. Ze zijn er ook heel behendig door geworden. Is echt het beste verjaardagscadeau.
Loopfietsje wordt hier ook veel gebruikt. 
 
Hier is de tweejarige erg gek op klei en de serie Vtech vrolijke vriendjes.
Verder heeft ze van die simpele diertjes waarbij ze zelf met fantasie van alles meedoet.
Ook boekjes en puzzels.
Loopfiets had ze hier al met der eerste verjaardag (eerst nog 3 wielen), maar die is nu nog steeds in!
 
Mijn dochtertje is 2,5 en speelt heel graag met duplo. Van sinterklaas heeft ze een duplo-huis gekregen en dat was echt een enorme hit. Voor haar tweede verjaardag kreeg ze een loopfiets, ook veel plezier van. Qua kleine dingetjes kun je ook denken aan knutsel- of kleurspulletjes, klei, een leuke puzzel en een flapjesboek van bijvoorbeeld Dikkie Dik.
 
Kleine trampoline, tot 5 jaar, is leuk. Exit toys
Wobbel
Onze dochter fietst op fiets met zijwieltjes vanaf net na haar 2e verjaardag gaat erg goed.
Klei
Puzzels
Boek de gele ballon
 
Terug
Bovenaan