Speelgoed gooien

hahaha tis net of ik een verhaaltje over Yoëll lees......hij doet dit ook al echt een tijdje....verschrikkelijk he...

wij hebben alles als eens gedaan....hem in een hoekje gezet, nee gezegd, geschreeuwd haha niet te hard natuurlijk maar het beste ritueel wat hier helpt is om hem gewoon te negeren voor een paar minuutjes en dan is het afgelopen.......

hopelijk helpt het bij jullie ook....

Suc6 Liefs Denise

Moet wel lachen om de reactie dat hij op korfbal moet. Zijn papa zit namelijk op korfbal dus het zit er dik in dat hij daarvoor aan het oefenen is,haha.
Maar vervelend is het wel hoor dat gooien. We wonen in een flat en hebben plavuizen dus dan letten we er nog eens extra op. Negeren hebben we altijd gedaan maar ook dat helpt niet.
Nou, misschien dat de gouden tip nog komt.
Gr van Marieke

Ook hier een gooiertje. En hij roept er ook nog eens netjes ééééén teeeee bij en dan laat hij het los. Hoe meer ik reageer, hoe langer hij doorgaat. Als ik doe alsof ik het niet zie of ik zeg niks is het zo weer over. Hij mag van mij met één ding gooien en dat is zijn speentje, die gooit hij altijd netjes in zijn bed als we hem uit bed halen.

Groetjes Danielle

Hee Marieke, wat leuk dat pappa op korfbal zit: ik heb het ook 28 jaar gedaan en nu speel ik alleen recreatief (ik ga dus alleen wanneer ik zin heb) bij KVS in Scheveningen. Waar speelt jouw man?

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan