speelgoed?iemand tips?

halloo
ik heb een kleine van bijna 7 maand,nu is hij heel vlug verveeld als ik hem in box leg.Al na 5 min begint ie te krijsen,ook als ik m met boxkleed op de grond leg!!!Nu heeft hij veel rammelaars en knuffels met geluidjes,balletjes met geluid zo n geluidbord(of hoe je t noemt)aan de box met beestjes enz!maar heeft  iemand tips over nog speelgoed wat erg leuk is?groetjs kim mama van dylano

Hoi,

mijn zoontje van 7,5 maand wil overdag ook niet graag liggen. Als hij wel even wil liggen speelt hij graag met grote dingen die hij wat rond kan draaien/bekijken, hij slaat graag tegen dingen aan om geluid te maken of iets in beweging te brengen. Zitten vind-ie leuker. In een wipstoeltje of ik wikkel zo'n bv-kussen om hem heen. Zoek gewoon eens wat je hebt liggen in de kamer of keuken, hoeft geen echt speelgoed te zijn, een deksel en pollepel kunnen voor uren speelplezier zorgen...

Groeten, Joke.

lastig soms, he, om uit te vinden wat ze nu leuk vinden.
ons zoontje ging rond die tijd tijgeren en wilde niet meer in de box. hijvond het vooral leuk als je hem overal mee naar toe sleepte in huis. maar daar had ik niet altijd zin en tijd voor. gelukkg ging hij een maandje later echt kruipen en is zijn humeur weer opgeklaard.
groetjes
greet

Hoi,
Ikzelf heb 2 mannden geleden toen was hij ook 7 maanden een schildpad gekocht van fisher price. Ideaal ding. Het binnenwerk draait rond als een tol wanneer hij die draait of het hoofd van de schilpad naar beneden duwt en dan zit er geluid en lampjes in en hij heeft 3 ballen die vanbinnen ook weer een draaidingentje hebben,
Een super leuk ding en zelfs bij goooien blijft hij heel.
Het is ongeveer 35 cm groot en die ballen zijn iets kleiner als die van een tennisbal.
Het is een groot succes en ook wanneer andere kinderen hier komen is dat echt iets waar ze tijden zoet mee zijn.
Ik geloof dat hij iets van 25 euro gekost heeft en is zijn geld dubbel en dwars waard.
Ook als je hen uit hebt staan draait het gewoon alleen zit dan het muziekje er niet in, maar ze hebben er net zoveel plezier mee.
Groetjes

hallo!

mijn dochtertje is nu ook bijna 7 maanden, en ik had al eerder hetzelfde probleem.
ze had ook van alles in haar boxje liggen dus ze hoefde zich niet te vervelen, tot mijn moeder zei, misschien heeft ze wel teveel in de box liggen. dus ik alles eruit en 3 dingen laten liggen, en idd.. het duurde even 2 dagen maar ze ging weer spelen met het speelgoed wat er nu wel in lag. en soms verwisselde ik iets en was het net of ze weer iets nieuws had! misschien weet die kleine van jou ook wel gewoon niet meer wat ie moet kiezen, en is de keus dus te groot.

groetjes Bren.

Mijn zoon vond het erg interessant dat er op een dag een mand met deksel in zijn box zat daarin het oude vertrouwde speelgoed. Dus alles in en uit de doos. Alles wat lawaai kan maken. Helaas is nu het spelletje allesuit de   box gooien favoriet en wachten tot mama of papa reageert. ( of de visite).Maar dat hoort erbij.
maar met  een pollepel en tupperware doosjes kan hij ook uren zoet zijn.
Mama Martine

Voor de allerkleinste en natuurlijk ook de wat grotere kun je heel mooi houten speelgoed kopen bij www.hetspeelplein.nl
Wij hebben hier een schitterende loopfiets gekocht en hele leuke houten puzzels.

Terug
Bovenaan