speelgoed?iemand tips?

Hoi,

Mijn zoontje is nu 6 maanden en hij raakt ook best snel verveeld maar soms vindt hij het ook leuk om gewoon te liggen kijken wat ik aan het doen ben, dus even geen speelgoed en bijv. dan leg ik hem op ons bed al ik sta te strijken of zet hem in het wipstoeltje als ik de was ophang enz. En hij vindt het ronde kleed met die boogjes met speeltje erboven ook soms erg leuk. Vooral sinds hij die dingen die eraan hangen ook zélf kan vastpakken...Wie weet wil jouw kind ook gewoon graag bij je zijn en niet altijd alleen spelen? Maar dat kan natuurlijk niet de hele dag, dan wordt je er zélf doodmoe van...enfin, misschien heb je toch iets aan deze tips?

Groetjes

Saskia

Mijn dochtertje is inmiddels ruim 13 maanden, maar was ook al snel verveeld. Ik weet niet meer precies, maar wij hebben toen een doos met babylego gekocht. Er zit een rood dakje op, met verschillende gaten. Daar was ze toen nog veel te klein voor, maar het in en uit de doos halen van de blokken (geel, rood, blauw en groen)  vond ze (en nog steeds) erg leuk. Ze kan er lang zoet mee zijn. Want na het eruit halen, begint het spelletje  van het weer in de doos doen. Idaal voor ons dochtertje. Voor jouw kindje misschien ook wel!

Terug
Bovenaan