speelgoed opbergen in de auto?

we gaan binnenkort een weekje op wintersport maar hebben nog nooit zo lang met Lukas gereden. Heeft iemand tips voor hoe ik het beste speelgoed kan opbergen, zodat hij er ook nog bij kan in de auto? een tas aan de stoel gaat niet werken, vanwege zijn gordels.. het zullen voornamelijk boekjes worden denk ik, want andere dingen zie ik hem toch niet mee spelen in de auto. Of iemand moet daarvoor tips hebben.

annemieke

Hiya Annemieke!

Wij hadden op een lange rit met Max geen boekjes mee (haha die kan mama niet voorlezen in de auto, ik word accuut wagenziek als ik lees in de auto) maar wel autootjes en een bal en wat knuffels (hij houdt van stemmetjes aan de kuffels geven enzo) Wij probeerde in ieder geval elk uur te stoppen zodat Max wat energie kwijt kon (vandaar de bal. lekker laten rennen op een parkeerplaats). Ook deden we spelletjes zoals roepen wanneer je een gele auto ziet, of een koe..dat soort dingen. Ik heb geen tips over het opbergen wat de speeltjes want voor Max is het geen goed idee dat ie zelf bij dat speelgoed kan, vanwege het betere gooi en smijtwerk. Ook gingen we voor bepaalde tijden lekker ff achterin zitten bij hem. Al met al was het prima te doen. Succes!

Ajuus, ilja

Hai Annemieke,

Wij hebben vorig jaar toen we naar Frankrijk reden zo'n blad met kussen (van die bolletjes) aangeschaft:

Dit werkte erg goed! Hij speelde er met autotjes op en hij kon er goed op kleuren in een kleurboekje met potloden.

Ik had zelf een tas met speelgoed voorin staan waar ik hem af en toe wat uit gaf, dan leverde hij het oude weer in! Zo konden we hem wel goed bezig houden.
Wat ook een succes was, was zo'n magneet of magisch tekenbord wat je weg kanschuiven. Er zaten ook wat magnetjes bij waar hij dan vormpjes mee maakte op dat tekenbord. Super vond hij dat.

Ik had trouwens ook veel ingepakt, altijd leuk om wat uit te pakken!

Hoop dat je er wat aan hebt, groetjes Fennie en Jente
Er viel wel regelmatig wat op de grond maar dat kreeg ik dan wel weer te pakken!

Ik ben zelf ook wat aan het orienteren, want wij willen ook op wintersport. En ik kwam deze tegen:

Bij Halfords. Leek me erg handig! Kost 12.99

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hai Ellen,

Ik heb ook zo'n ding gehad (goedkopen versie dan wel) maar Jente kon er vanuit zijn maxi cosi Tobi echt niet bij! Gordels zitten dan eigenlijk te strak.

Even testen voordat je hem helemaal koopt of vraag of hij terug mag, kan je eerst even kijken.

Groetjes Fennie en Jente

Een tas aan de stoel kunnen ze idd nog niet bij, dat schootkussen ga ik in mijn achterhoofd houden, heb er hier 1 liggen voor de laptop. Ik heb zo'n uitklaptafel gekocht maar dat werkt voor geen meter, schoot elke keer los vd hoofdsteun. Met het ongeluk is die zo ondergespuugd dat ik daar niets meer aan had. Mijn gouden greep afgelopen reis naar Berlijn was: keycords vastknopen aan de "pinnen" vd hoofdsteun en die volhangen met speelgoed, allerlei sleutelhangerknuffels en poppetjes, een boekje met een lusje etc. Als ze iets wil trekt ze gewoon het koord omhoog en legt alles wat er aan dat koord vastzit op haar schoot. Verder een magnetisch tekenbord maar dat is zo groot dat het niet vast hoeft te zitten. Ik heb ook een keycord met een rubberen ring, die kan ik precies om de poot van aap trekken, dus die heeft al heel wat uurtjes vastgeknoopt gezeten in de auto en in de buggy.
Succes ermee!
Groetjes, Rianne

Tja, als ze er niet bij kunnen heeft het weinig zin natuurlijk. En als je een DVD speler (?) aan de stoel hangt, dan gaat zo'n tas al helemaal niet werken.

Kwam ook nog de achterbankbox tegen (even googelen, ik weet niet hoe ik  een  korte link  hier kan plaatsen).

Groetjes,
Ellen mv   Julian

ps weet iemand of je tegenwoordig nog van die boerderij-plak-dingen-voor-op-de-autoramen kunt kopen? En waar?

Terug
Bovenaan