Speelgoed

A

Anoniem

Guest
Ik lees soms dat sommige kindjes heel veel speelgoed hebben. Bij ons valt dat eigenlijk heel erg mee... Maar ik ben op zoek naar iets nieuws, liefst met muziekjes en knopjes enzo.
Welk speelgoed vind jij/jouw kind geweldig?
Groetjes, Esther.

Yari heeft met zijn verjaardag een helicopter van v-tech gekregen  en hij vind m helemaal geweldig. Er zitten liedjes/melodietjes op, er wordt gepraat, dierengeluiden en er zitten 4 ballen bij die je door de propellor moet gooien en dan gaat ie tellen (de kopter) en zegt de kleuren.

Een erg leuk ding met gelukkig ook een aan/uit knop haha maar de gelulidjes gaan gelukkig ook niet heel erg hard.

succes met iets uitzoeken.

xx Elly mv Yari

hiya Esther,

whatever you do....do NOT get this one.........

Ajuus ilja

Het teletubbiehuis is hier een hit! En wat ik errug fijnvind: geen lampje, knopje of geluidje... Helemaal niks en ze vind het prachtig (meer nog dan die herriedingen). En verder is ze dol op de vormenstoof en zowieso iets ergens in doen en er weer uithalen....

Groetjes
Susan

bij ons is het magische liedjesboek van V-tech een hit!

wij hebben ook veel speelgoed, heb de helft opgeborgen (oud en nieuw van z'n verjaardag) en ga dat over 2 maandjes ofzo weer een keer omruilen

groetjes Jenneke mv Ivar

Veel speelgoed staat op zolder en we wisselen dat af en toe met speelgoed dat beneden staat. Favoriet is toch wel de boerderij van Little People (fisher price) en ....

reclamefolders en nog een verdwaalde ballon van haar verjaardag

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Linde vindt haar disney-prinsessen loopwagen erg leuk, muziek, lampjes, dansende prinsesjes etc...
Hij is er ook in Pooh variant.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan