Speelgoed

Voor zijn verjaardag vorige week heeft Thom een vormenauto van Vtech met knopjes/ geluid/ licht gekregen en die vindt hij heel erg leuk. Ook een stuurtje met geluid en een blokken koe/varken van megabloks zijn favoriet. Hij krijgt overigens maar een speeltje met licht en geluid tegelijk om mee te spelen, anders worden we dol van de deuntjes..
Groetjes mv Thom

Mila vindt het magische liedjesboek ook erg leuk.
verder speelt ze veel met poppetjes(bijv van fisher price of van z,on vormenhuis van smoby(?).
ook is ze veel bezig met knuffels op het moment,daar gaat ze dan veel tegenaan of op liggen en die sleept ze dan mee door de kamer.een pop vindt ze ook leuk.
gr piewie ,mv Mila

Ilse heeft het rol & dol pretpark van V-tech gekregen voor haar eerste verjaardag.

Het heeft 5 ballen die je bovenin kan stoppen, ieder met een eigen functie (liedjes, gekke geluiden, tellen, vormen en kleuren). Beneden zitten er 5 pianotoetsen die van functie veranderen als er een andere bal bovenin wordt gestopt. Hetzelfde geldt voor de 5 toetsen bovenin.
Verder zit er aan de rechterkant nog een reuzenrad voor de ballen die je kan met een wieltje rond kan laten draaien.

Ilse vindt het helemaal top om de ballen erin te stoppen (hij  speelt per bal dan  ook een liedje). En het is ook nog leerzaam.

Onderin komen de ballen eruit.

Jeetje, klinkt ingewikkeld hè! Maar valt reuze mee hoor. Mijn man en ik zijn er ook helemaal weg van (voordat we uitgevonden hadden hoe dat werkte met die ballen en de aparte functies waren we twee dagen verder, hihi)

Liefs Jeske

yara is helemaal weg van dr little people huis.. helemaal leuk.. met een poes en allerlei poppetjes, geluidjes maar niet van die irritante.. ze neemt er echt de tijd voor om mee te spelen.. enne..die onwijze terror hond zit hier ook.. die raad ik niet aan!! haha de batterijen gaan maar niet op!

Jamie is helemaal weg van de muziekstoel van Fisher price.

Gr. natasja mv Jamie

Hjerre is helemaal weg van zijn v- tech babyboogiebal. Het is dan ook een enorm leuk ding!

Groetjes Hanneke

Little people, Vtech, daar gaan we eens naar op zoek!!!
Ik hoefd ook geen apparaat wat enorm veel lawaai maakt, maar als je iets doet en je krijgt er dan zo'n liedje als 'beloning' voor, dat lijkt me wel wat... Worden we er gek van dan gaan de batterijen er gewoon even uit. Froukje heeft veel verantwoorde speelgoedjes: Houten vormen-stoof en zo'n ding met van die spiralen en houten gekleurde kralen (...), wheelybug, ... Allemaal populair. Maar ik wil eens iets anders, hehe...
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan