Speelgoed

Hoi

Met welk speelgoed spelen jullie kleintjes?
Thom heeft een muziek rups vanVtech en kan daar lekker met zijn voetjes tegen aan rammen. Dat vind hij echt helemaal geweldig.
Hij heeft een mobile waar hij nu even letterlijk op is uitgekeken.
en hij heeft een baby-gym, waar ook geluid uitkomt als hij tegen een beertje schopt.

Maar nou wilde ik er iets bijkopen voor de afwisseling en ik heb echt geen idee wat ik moet kopen!

Anneke

Hoi Hoi,

Emma is nog niet uitgekeken op haar mobile, maar heeft sinds kort ook een knisperboekje wat ik dan onder haar voeten leg, vind ze helemaal geweldig en ze heeft in de box een spiraal hangen van de Hema, die maakt ook geluid als ze er tegenaan slaat.
Ze heeft wel meer speelgoed gekregen maar daar is ze nog te klein voor

Groetjes Monique

Hoi!

Senne heeft een ring met een knuffeltje erin(muisje), dat vindt ze geweldig! Daarnaast vindt ze van die kraak-speeltjes leuk en van die stoffen rammelaars. Oh ja, en een 'tuimelaart' heeft ze ook, net als jij vertelt ramt ze daar met haar voetjes tegen. De mobile is ze ook op uitgekeken, alleen als ze al wat moe is wil ze daar wel even naar kijken. Speelgoed met echte muziekjes erin (zoals die rups die jij bedoelt) hebben we ook wel, maar daar geeft ze nog niks om.

Groetjes,
Dionne

Hoi,
Sophie speelt graag met haar activity centre......schopt hier dan per ongelijk tegen en dan maakt die geluid. Ze speelt erg graag met haar nijntje, een oranje lap met knisperspul erin, aan de uiteindes armpjes, beentjes en een nijntje koppie. Ook heb ik een poosje terug een pooh honingpot gekocht die liedjes zingt en waar pooh uitkomt als je op een knop drukt. Kan ze echt om schaterlachen. Verder inderdaad haar mobiel en haar fisherprice gym.
Maar het leukst is wanneer ik of mijn man gekke bekken trekken, buikkusjes geven of met haar "vliegen"en dan nekkusjes geven.
Groetjes, Anne. Mamma van Sophie, nu ruim 17 weken.

He allemaal

Ook Jordy heeft de rups van Vtech. En vindt deze dan ook helemaal het einde...niet alleen handig als ie op zijn rug ligt maar ook voor op zijn buik. Dan leg ik Jordy op zijn buik en dan de rups tegen de box spijlen neer.
Dan kan hij er lekker op neer kijken en er met zijn vuistjes tegen aanslaan zodat er weer muziek uitkomt.
Verder heeft ie een koordje voor zijn speen, waar een olifantje en een knisperdingetje aan zit, ook dit vind hij te gek.
Verder zijn toch zijn handen en voeten nog het meest in trek. vooral zijn handen, die heeft ie dan ook de hele dag in zijn mond zitten en dan nog het liefst zijn hele knuistje hahaha.

groetjes Diana

Hoi,

Nikki vindt haar sleutels en vlinder met knispervleugels toch het leukste, die kan ze namelijk heel goed in haar mond stoppen en er lekker aan likken. Verder ook haar "tut"prinsesje en haar doekje, daar slaapt ze altijd mee.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan