Speelgoed

Laura heeft een rammelaar en een tutknuffeltje. Verder speelt ze eigenlijk nergens mee. Zij trapt de knuffels per ongeluk tussen de spijlen van de box door en de hond verzamelt ze dan op zijn plek en mama kan gaan vechten met de hond om de knuffels van Laura.

Groetjes Ilona

Informeer eens of er in je omgeving een speel-o-theek is. Ik werk zelf als vrijwilliger in een speel-o-theek met speelgoed voor kinderen t/m 6 jaar.
Heel leuk om speelgoed te kunnen afwisselen of gewoon te proberen of je kindje het leuk vindt.
Kosten zijn heel verschillend per speel-o-theek, maar die van ons kost geen scheet omdat wij veel subsidie krijgen van de gemeente. Altijd de moeite om even te informeren.
Onze ervaring is dat ouders ons soms maar slecht weten te vinden. Dus ik dacht maak even promotie voor de speel-o-theken in het land.

Judith

Arjun speelt graag met zijn knuffelbanaan, die geluidmaakt als je hem schudt, knispergeluidjes in de schil die je echt kan pellen. De banaan heeft ook armen en benen, op de voetjes zitten spiegeltjes en om d3e beentjes zitten ringen. op de armen kan hij bijten..

Hij kijkt graag naar zijn mobile.

een spiegel boven de box, is bij Goewan heel erg in trek, schiterend vind hij dat en ook zijn stoffe armbandje met belletje is hij dol op (heeft hem op de foto ook weer om)en een heel simpel ringetje (van de baby gym) die is erg licht en dus makkelijk vast te houden.

Ook is hij helemaal dol op zijn schommel, hier mocht hij al vanaf het begin in, vanwege het kuipje, vind hij ook schiterend. heb toen alleen wel een maxicosi bij kruidvat gekocht voor 15 euro, daar zit zo'n verkleinstukje in met nekband, die heb ik er in, was in het begin wel nodig,nu eigenlijk niet meer, maar zit nog steeds in de schommel

Renske vind de babygym nog steeds erg leuk! Verder speelt ze met een rammelaar met sleutels, die is heel licht dus makkelijk beet te pakken, een paar kleine knuffeltjes (om op te sabbelen). En wat het altijd goed doet is het knisperboekje!
En boven dr bed de muziek-mobile.

groetjes mieke

Terug
Bovenaan