Speelgoed

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn dochtertje is 9 maanden en is volgens mij een beetje uitgekeken op het speelgoed wat ze nu heeft. Ze kan sinds kort kruipen, dus daar vermaakt ze zich nog wel eventjes mee. Maar toch wil ik op zoek naar speelgoed met wat meer uitdaging, heeft  iemand van jullie tips voor leuk speelgoed voor kindjes van deze leeftijd?

Groetjes Martine

Mijn zoon heeft ook zo'n periode gehad en ik vond het heel moeilijk om iets voor hem te vinden. Uiteindelijk had ik een activity ding gekocht die juist wat moeilijker was voor hem gekocht en daar is hij lekker mee aan het spelen. Later kwam de rollende muziekbal van v- tech, ook een groot succes! Maar het blijft moeilijk, juist omdat stoelen, tafels en mama veeeeeel interessanter zijn!

Groetjes Hanneke

Oh ja dat activity ding had twee kanten. Een kant voor kinderen tot 6 maanden en de andere kant voor de oudere baby. Het merk was van tiny love.

hai hai,
erg herkenbaar hoor, want Jelte (nu 11mnd) heeft zijn babyspeeltjes ook wel een beetje gezien.
Ik heb er wat nieuwe dingen bijgepakt en ik  hou ff een bak apart zodat ik hem dat later kan geven zodat het weer leuk is!
De vormenstoof vind het erg leuk, natuurlijk gaan de vormen nog niet in het juiste gat, maar hij is er erg druk mee.
Verder stevige kartonnenboekjes vindt ie leuk en ook het rijdend materiaal, auto's en de  trekeend vindt ie leuk.
Ach hij is bijna jarig dus dan krijgt ie weer nieuwe uitdagingen om mee te spelen.

Succes ermee,
gr. Saskia (mv Jens* en Jelte 9-6-07)

Hoi Martine,

Erg herkenbaar. Onze dochter was haar babyspeelgoed rond die tijd ook beu. Ze heeft nu blokjes ontdekt. Vooral de houten nijntje figuurblokjes gaan overal mee naar toe. Ook curverbakjes zijn enig om speelgoed in te doen. Ontzettend spannend zo'n doos met speelgoed waar ze zelf uit kan kiezen!

Ik weet niet wat jouw dochtertje leuk vindt?? Maar laatst had ik hier wat leeftijdsgenootjes op visite en die waren er ook helemaal gek mee.

Succes!

Linda
(mv Isabelle 26-5-07)

Hoi hoi,

wij hebben dat ook hoor.
Wij hebben toen een 1e laptop voor Dylano gekocht (vanaf 9mnd), maar das wel een miskoop geweest. Toen zo'n speelbord van  Winny de Pooh, en dat vind hij erg interessant!! Daar speelt hij toch regelmatig mee... Het is van V-Tech, maar redelijk aan de prijs... 50euro. Je kan er een tafeltje van maken, als je kindje kan zitten.
En laatst heb ik een voel en kijkboek gekocht voor Dylano. Daar speelt hij ook graag mee.
En op de vrijmarkt hebben we een draadloze telefoon voor hem gekocht. en die is nou weer favoriet.

Groetjes Debby.

Feline speelt al enige tijd met zo'n entertainer waar je figuurblokjes in moet gooien en balletjes. En als hij aanstaat maakt het geluid (doe ik niet vaak hahaha)
En verder alles wat ze te pakken kan krijgen, goudengids bv. en laptoptas.
En Feline verveelt zich gelukkig niet zo snel. Met knuffels zit ze te kletsen en voert ze hele gesprekken.

groetjes Maris

Marissa kan ook uren bezig zijn met het bandje van haar wipstoel haha, lekker goedkoop. Verder is ze dol op haar knuffels met puntjes die in haar mond kunnen, maar ze is dan ook wel echt een stukje jonger. Favoriet is haar labeldoekje. Die ze net zo lang ronddraait tot ze het labeltje van haar labeldoekje heeft haha

Terug
Bovenaan