Speelgoed

Hoi,

Doordat mijn dochter nog veel met de duplo speelt, ligt die nog altijd beneden. Ik geef Bas geregeld een paar blokjes. Echt bouwen is het nog niet, maar hij heeft al donders goed door dat ze op elkaar passen. En als hij er dan een bakje of een mandje bij krijgt is hij helemaal in zijn nopjes. Eindeloos blokjes erin en euit halen. Heerlijk!
Helaas blijven de boekjes nog even in de kast, want meneertje 'eet' alles op!

Groetjes, Karin

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen leuke tips hebben, daarom haal ik het topic nog even omhoog.

Martine

Hoi,

Stijn speelt heel graag met babylego. Daarmee gaat hij nu proberen te stapelen maar hij vind het ook heel leuk om alles wat een ander bouwt weer om te kiepen.

Verder speelt hij graag met zijn loopauto en buiten moet de knijperemmer het steeds ontgelden. Dan ligt heel het grasveld bezaaid met knijpes en is stijn steeds bezig met ze in deemmer doen en er weer uit kiepen.

Voor boven hebben we een fisherprice vormenstoofslak. Daar kan hij zich ook erg mee vermaken en met dit mooie weer zet ik hem ook wel buiten in zijn babybadje, waar hij sinds gisteren zelf in en uit kan!!  

Groetjes van Marloes

Wij hebben voor Jennifer van V-tech een stuur met geluiden en knopjes enz.. Voor de rest speelt ze ook met zo'n vormenstoof. Maar bij haar moeten de blokjes eruit dat vind ze het leukst en ff lekker sabbelen. Ook hebben we op de rommelmarkt veel Duplo gescoord en dat zit allemaal in 1 grote bak.. Helemaal geweldig, is ze erg druk mee..
Voor de rest blokjes stapelen (doen wij dan) en gooit zij ze om..

gr. Ilone

Terug
Bovenaan