speelgoedvraagje!

A

Anoniem

Guest
hoi, toen mijn zoontje net in de box lag en later had ik er voornamelijk een rammelaartje en wat knuffels in liggen, en een muziekmobiel er boven hangen.
Nu is hij 7 maanden, tijgert rap de woonkamer rond en heb soms het idee dat hij zijn knuffels etc niet meer leuk vind.
Zou wel speelgoed willen kopen wat een beetje met zijn ontwikkeling mee gaat, maar er is in de winkels zo veel, van speelgoed tot rommel...
wat hebben jullie voor je kleintjes gekocht/ gekregen??
wat voor speelgoed gaat een beetje met zijn leeftijd mee?

Liefs marina

een blokkendoos!!!
ja, moet het wel goed zeggen, denk namenlijk dat het anders heet.
bij o.a. prenatal heb je een doos waar figuurtjes inzitten (sterretje, hartje, vierantje, rondje)
die je er uit moet halen en je kindje proberen erin te doen.
net als van die reclame hihihihihi

goed voor de ontwikkeling, en super leuk speeltje.
nathalia krijgt hem van sinterklaas :p

en nathalia kan zich uren vermaken met een kleine bal.
wij hebben ook een bal die zingt en beweegt.
van vtech, boogieball heet die.
ook super leuk. maar wel duur.

bij bart smit is nu een mobiele telefoon in de aanbieding voor 10 euro.
ook dit is spelende wijs leren.
veel knopjes met muziek enz.

hoop dat jehier wat aan hebt.

liefs, do

Hoi Marina,
ik vind het wel een handig topic wat je hebt geopend.
Onze dochter is ook gek met een bal. Wij hebben zo'n zachte Nijntje bal met een belletje. Ze kan deze makkelijk beet pakken en soms als ze hem los laat schiet ie weg en dan moet ze zelf moeite doen om hem weer te pakken.
Heb je ook de folders van de speelgoedzaken in de brievenbus gekregen? Daar staat ontzettend veel in met informatie, prijzen en (erg handig) een leeftijdsindicatie.
Groetjes, Emmy

heyhey.

zit nu eens even in het bart smit boekje te kijken en die bewegende bal die ik net zei,
is nu bij de bart smit voor 20 euro.
hij is iets anders dan die van mij, maar het idee is het zelfde.

en die "blokkendoos" is ook bij de bartsmit voor 10 euro.
hier heet het een vormenhuis.

pak gewoon even het bartsmit boekje erbij 9 of ga langs bij de bart smit) en leef je uit!! er staan zo veel leuke dingen in het boekje.

ik ga ook weer snel verder kijken.
sinterklaas, kerst en nathalia haar verjaardag komen er allemaal aan, dus kan me lekker uitleven hihihihi

liefs, do

Hoi

Tessa is dol op de draaitol van V-tech.(volgende week in de aanbieding bij de blokker) Ze kan hier echt tijden mee spelen. verder vind ze zo'n pilaar met verschillende maten ringen erom erg leuk. Ik weet niet wat hier de officiele naam van is. Ze speelt ook al wel eens met de blokjes, maar daar sabbelt ze vooral op.

groetjes grietje

Hoi,

Ik heb 3 dingen van vtech. Die maken allemaal lawaai als ze op knopjes drukt en ze vind het geweldig. Allenmaal liedjes waar wij inmiddels gek van worden hihi.
Verder wordt er daarmee gelijk geteld (je kan niet vroeg genoeg beginnen )
Ik loop inderdaad winkels in en kijk wat er voor welke leeftijd allemaal te krijgen is.
Knuffels heeft Myrthe het niet zo op. Ze heeft een plastic boekje, een vtech bal met liedjes en een pluchen bal en die 3 zijn duidelijk favoriet.
Oja en mn meubels en de trap om op te bijten, dr bijtringen vind ze niks maar dat terzijde.

Liefs Reneke

Ik heb het zlef niet zo op al dat speelgoed met muziek en lichtjes Zifjon is er prikkelbaar en gevoelig en raakt daardoor snel van slag. Wel hebben wij ook zo een toren met verschillende mater ringen en stapelbare autos die vind hij geweldig en een baby bal met cijfers en kleine bal met belletje vind hij ook geweldig. Van de week een hamer gekregen met lichteje en POING!! geluid als je er mee slaat en die vind hij wel geweldig. Een echte jongen dus hoe harder je slaat hoe leuker. Verder intereseren knuffels en rammelaars hem echt niet.

gr van Mariska en succes in TOY LAND

Renske vindt speelgoed met geluidjes ook erg leuk. Helaas voor haar wordt ik er snel gek van dus dat hebben we niet zo veel. Renske is onze 2e dochter en ze speelt ook met het speelgoed van haar zus. Zo speelt ze dus met bepaald speelgoed wat eerder dan haar zus deed.
Nu is bijv. het V-tech liedjesboek ( een van de herrie dingen) erg populair, dat heeft haar zus gekregen toen ze 2 was.
Ook knisperboekjes en bed-box-bad boekjes vindt ze erg leuk, ook een boekje van de Hema, met allerlei voel plaatjes vindt ze leuk.
Nijntje zachte blokken, ook leuk.
Een zachte bal.
Little people ( als haar zus daar mee speelt doet ze heerlijk mee).

Terug
Bovenaan