speelgoedvraagje!

Djenna speelt heeeel erg graag met de Koekjesvorm Surprise van Fisher Price (kost 19.99). Dat is een gele pot met een deksel met vormpjes erin. Als je er met je hand in gaat om de blokjes te pakken  gaat die een liedje zingen. Er zitten gelukkig wel twee  deuntjes/standen (cijfers en letters)  op, kan je af en toe even wisselen. Eerst haalde ze alleen de vormpjes eruit, nu stopt ze ze er ook weer in. En straks kan ze de vormpjes echt door het juiste gaatje doen. Kortom ze kunnen er nu mee spelen maar straks ook nog. Djenna is dol op muziek en gaat helemaal mee wiebelen zodra die begint, zo ontzettend leuk om te zien.

Succes met je keuze! Het is inderdaad heel erg moeilijk.

Groetjes, Olga

nou meiden,
bedankt voor al je tips en adviezen,
denk dat het met sinterklaas zeker een vormendoos gaat worden, hoor dat iedereen daar veel plezier aan heeft.
verder vind mn kleine voorlezen ook erg leuk, dus heb van mn familie en schoonfamilie voorleesboekjes gevraagd van nijntje, jip en janneke, en floddertje ( deze vind ik zelf zo leuk, haha)
mn zoontje is een lekkere knufffelkont en vind het heerlijk om op schoot te zitten, dus dan lees ik lekker,
hoor dat het goed is voor zn ontwikkeling en ik vind het erg leuk om te doen.

liefs marina

ook ik heb vandaag de draaitol van de blokker gekocht voor 14.99 met de dieren echt super leuk.
en ik heb een stapeltoren gekocht

succes

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi,

Hier is het knisperboekje van Nijntje helemaal je van het!
Bij mijn zoon was een gewone plasticen beker om uit te drinken ook geweldig. En we hadden hele grote duplo. Niet die vanaf 2 jr, maar nog groter, en ook speeltjes met spiegeltjes zijn eluk, of boekjes om te voelen zijn erg leuk.

Ook merk ik aan mijn kinderen dat ze gek zijn op muziek, dus er staat regelmatig kindermuziek aan: een cd: De liedjesspeeltuin is nu helemaal in, maar ook een boekje waar een cd bij hoort met dierengeluiden: Boe boe, doet kaatje koe heet het. Er staat bij vanaf 2 jr, maar echt bij 1 jr al leuk hoor!

Voor verjaardag, als ze een jr zijn is het Boomhuis van Smallvile ook leuk.

Nou, veel succes met uitzoeken!

Terug
Bovenaan