Speelmogelijkheden voor tekengrage dreumes?

Hoi meiden!

Stijn vindt het prachtig om te kleuren, maar dat kan natuurlijk alleen als wij naast hem zitten en loopt niet altijd 'vlekkeloos'. Weten jullie of er iets te koop is voor de allerkleinsten om toch de kunstenaar uit te kunnen hangen?

Alvast bedankt!

Wat mij direct te binnen schiet is : badkleurtjes! hahaha. Ik heb geen idee vanaf welke leeftijd dit kan trouwens (ivm in de mond steken vooral, waar Julian nogal een handje van heeft.)

Ellen m v Julian

Twee tips..

Waskrijtjes te koop bij de hema, die krijtjes geven niet snel af op andere dingen dan papier.

En waar mijn zoontje helemaal wild van is is... Moeilijk om uit te leggen maar ik ga een poging wagen... Het is zo'n plastic bord waar je met een bijhorende pen op kan tekenen, kleuren etc en met een soort ruitenwissertje onder het bord kan je het weer leegmaken. Heb je enig idee wat ik bedoel?? Als je het ziet dan weet je meteen wat ik bedoel, die dingen bestaan al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Te koop bij in ieder geval Bart Smit.

Succes!

Aquadoodle!!!! hahah geen idee hoe dat in Nederland heet, of dat het daar te krijgen is...maar het is een "pen" gevuld met gewoon water. En deze pen "tekent" alleen op speciaal papier. Dus nooit rotzooi, of vetkrijtjes op je tapijt ofzo. Je kunt ook een grote plastic mat erbij krijgen (groot genoeg om er lekke mee op de vloer te liggen) waarop je ook kunt tekenen. Deze mat kun je telkens opnieuw gebruiken zodat je niet een vermogen hoeft uit te geven aan het speciale aquadoodle papier.
Hahaha dit hele verhaal heeft natuurlijk helemaal geen zin als het daar niet te krijgen valt, maar wie weet heb ik wel weer ruimte in de koffer als ik volgende keer weer die kant op kom :)

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan