Speelmogelijkheden voor tekengrage dreumes?

Hoi,

Hema heeft ook uitwasbare stiften. Heb nooit opgelet of ze echt goed uitwassen maar in ieder geval een heel eind. Tess is ook gek op tekenen maar drukt niet hard genoeg dus stiften geven het beste resultaat. Ze is ook gek op stipjes maken, dat is echt haar favo. We oefenen nu met vetkrijt (nijntje, geeft ook niet zo heel erg af) en het gaat wel beter met haar tekenkunsten.

Een magisch tekenbord is echt geweldig, maar ze heeft al zo veel gehad, eerst maar weer eens verdienen.

Groetjes Nanda

Bij mij kan geloof ik alles haha
Hier gaat gewoon een zeil op de grond en een stuk behang en alsteblaft leef u uit.

Yoëll is, en dat verbaast me, niet zo'n klieder. Hij is juist heel precies daarin en weet ook dat hij niet naast het papier mag tekenen. Als hij dus perongeluk naast het papier komt zegt hij oh oh oh oh en gaat mn zn vingertje zitten boenen hihi

Wel ben ik in de buurt, laat hem niet alleen met kleurtjes ed

kasper wil altijd alleen het papier verscheuren of opeten dus tekenen zit er hier nog niet echt in haha. Maar papier verscheuren, vooral die honderduizend folders die je door de bus krijgt, is ook erg leuk.

liefs pauline

hoi
jayden heeft een pakket van nijntje gehad,met idd een stift die je
kan vullen met water,en een groot kleed zat er bij,zo kan hij kleuren,
en na 10 min trekt het langzaam weer weg.

het heet nijntje aqua doodle.

gewoon bij de babyzaak gehaald,kost 28 euro,maar gaat
wel voor altijd mee.

is echt ideaal!mijn zoontje is er gek op

Pfff dat is wel een prijs... maar ja het gaat wel lang mee. Denk dat ik toch bij mijn Hema kleurtjes blijf .

Oja Tess kleurt het zelfde als Yoëll als ze maar even naast het papier komt is het ohoh en poetsen maar (ook met eten, het is echt een schoonmakertje). Vandaar dat ik niet weet hoe goed het uitwast want er heeft nog niet zo veel op haar shirt gezeten.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan