Wij zijn vanavond begonnen om Milan zonder speen te laten slapen. Maar wat vind ik het vervelend om hem zo verdrietig te horen huilen. Ik weet het, ik moet door pakken.... maar mijn moederhart word wel ongelooflijk op de proef gesteld nu. Ben net even bij hem wezen kijken en hem een aai over zijn bol gegeven, maar het lijkt wel dat zijn verdriet alleen daardoor al erger word. Heb hem verteld dat hij nu een grote vent is en dat een speen voor baby's is en dan zegt hij heel lief dat Milan grote vent is.....
Ik kan me niet herinneren dat Jorick zo'n verdriet had toen wij hem vertelden dat de speen voor de baby was. Ok, de situatie was toen anders want toen werd hij grote broer en was Milan natuurlijk net geboren. Maar zo verdrietig heb ik hem niet gehoord...
Jeetje ik voel me gewoon een waardeloze moeder.... (natuurlijk ben ik dat niet en moet hij ooit van die vreselijke speen af en het is beter nu dan later, maar toch !)
Ik moest dit even van mij afschrijven en ik hoop dat Milan straks toch lekker gaat slapen...
Groetjes
Ik kan me niet herinneren dat Jorick zo'n verdriet had toen wij hem vertelden dat de speen voor de baby was. Ok, de situatie was toen anders want toen werd hij grote broer en was Milan natuurlijk net geboren. Maar zo verdrietig heb ik hem niet gehoord...
Jeetje ik voel me gewoon een waardeloze moeder.... (natuurlijk ben ik dat niet en moet hij ooit van die vreselijke speen af en het is beter nu dan later, maar toch !)
Ik moest dit even van mij afschrijven en ik hoop dat Milan straks toch lekker gaat slapen...
Groetjes