Speen drama

Wij hadden een speen van mam. Dat was de enige die ze pakte. Die heeft een andere vorm, past zich aan aan de mond
Maar ondertussen ook drama want ze wil duimen en d'r speen dus het is altijd een heel gevecht. Hopelijk begint ze snel te leren dat t niet allebei kan.

[quote quote=10227734]Die van ons kon hem ook niet zelf vasthouden. Eerlijk gezegd werd ik het heen en weer lopen beu. Ik voelde zelf al aan dat het geen speenkindje was. We hebben een andere aanpak geprobeerd. Gewoon even laten huilen. Dat is in het begin doorbijten. 5 min en dan kijken, troosten (niet uit bed halen en geen oogcontact). Zodra ze rustig was, liepen we weer weg. Soms was het direct weer brullen. 5 min wachten, troosten enz. We hoefden nooit meer dan 3x te lopen. En anders was er daadwerkelijk iets aan de hand (luier/honger/sprong). Dan mocht ze er naar 3x even uit. Deze methode werkte bij ons heel goed. Ze sabbelt nu op haar vingers of pakt een knuffel voor troost.[/quote]
Hier hetzelfde gedaan. Nu sabbelt hij lekker op zijn handje

Ik zou een Bibs speen proberen, hier vanaf week 1 in gebruik, en ze pakte hem  meteen goed en kan hem heel lang inhouden. Als ze hem zat is plopt ze hem zelf eruit, en moet hem soms eruit trekken als ze slaapt hihi.
heb geen andere speen geprobeerd, de bibs speen lijkt vrij groot en lang, maar ze heeft er geen enkel probleem mee. Terwijl ik zou denken dat je er van gaat kokhalsen haha..
bibs zit ook heel mooi om de mond, hij raakt de huid niet alleen de lippen. Ik snap de trend wel, aanrader????

Terug
Bovenaan