speen en slapen

Hoi,

Tara slaapt met haar speentje en die zit vast aan een speenkoord (die lichtblauw/witte van Bibi). Ik maak het speenkoordje altijd vast aan haar pyamashirt, anders raakt ze het 's avonds kwijt. Maar ik merk wel dat ze niet wakker wordt als haar speen uit haar mond is, want soms vind ik het speentje de volgende ochtend alsnog bij haar voeten of op de grond ;-) Ze slaapt trouwens zowel op haar rug als op haar buik.

Groetjes,
Shivana

jelte heeft alleen in bed (en bij een langere rit in de auto) een speen. Deze zit vast aan zo'n doeka speendoekje. Ook ideaaaal voor als ze snachts de speen kwijt zijn!
En in de auto trouwens ook, hoef je niet echt te zoeken!

Zon speen aan een koordje/ketting oid vind ik echt helemaal nix. lijkt me ook niet lekker als ze erop liggen (buikslapers)

Groetjes Saskia.

(heb juist nieuw doekje gekocht via www.kidsrebellion.nl (daar is ie het goedkoopste, met verzendkosten)

Hoi,

Ik vind zo'n koortje aan een speen ook niet pretiig vooral s'nachts niet, ik zou het zeker niet gebruiken. Ik heb het vroeger wel gebruik voor overdag, maar nu niet meer.

Jesse krijgt alleen zijn speen, als hij in bed ligt om te slapen of ziek en heel verdrietig is.

Groetjes Linda

hai hai!!
luna slaapt ook nog met een speen hoor!! maar ik
heb er een spuugdoekje aan vast gemaakt zodat hij ook niet
zo heel snel uit bed valt!!
Ze ligt ook altijd lekker te vriemelen met het doekje hihi!!!

Groetjes Samiera

Terug
Bovenaan