speen opening te groot.??

hoi hoi..

kan het zo zijn dat de gaatjes van een speen te groot zijn.!
en ze zich daarvoor verslikt.>?
zijn daar andere spenen voor.??
ze is borst gewend..

kus tanja

Ja, dat kan zeker! Vooral als je bv geeft. Een kindje moet altijd wel wat moeite doen om de melk uit de borst te krijgen. Drinken uit een flesje is heel eenvoudig voor een bv-kindje en daardoor gaat het flesje wel eens veel te snel.

Wij hebben voor ons zoontje altijd speen nr. 1 gebruikt. Zelfs toen hij al 1 jaar oud was. Zorg ook dat je de dop goed stevig hebt aangedraaid op het flesje, dat zorgt er ook voor dat de melk wat minder hard stroomt.

Groetjes,
Helena

Hoi,

Dat kan zeker en dan kan het ook nog verschillen per merk.
Mijn dochter kon niets met avent flessen en wel met difrax.
Nu is ze 10 maanden en drinkt nog steeds uit de small.
Gewoon een andere proberen.

Groetjes

Hallo,

Onze dochter is alweer 15 maanden en heeft dus de meeste flessen al achter de rug (hahaha). Maar misschien zou je een andere fles met speen kunnen proberen. Wij hebben ontzettend moeten "zoeken" naar een goede  fles en zijn uiteindelijk bij de DODI fles en speen terecht gekomen. Hier zat een 1-2-3 speen op en we hebben hem vrij lang op stand 1 gebruikt en zijn veel later pas overgegaan naar een andere stand. Ik had ook  een paar  flesjes van ADVENT, maar ook een flesje van het "Kruidvat". Beide was niets en bovendien zijn de flessen en spenen van ADVENT hartstikke duur. Ben blij dat ik ze zelf niet heb gekocht. Ik had ze gekregen van iemand die bij de "Prenatal" werkt. Deze flesjes deden ze weg, was helemaal niets mee aan de hand!! Zoals je ziet moet je echt "zoeken" naar de juiste fles voor jouw kindje!!

Veel succes ermee !!!!!!!!

Terug
Bovenaan