speen opening te groot.??

Rosalie dronk eerst met speentje 2 van Avent...hiermee moest ik de voeding dikker maken met pitmeel... nu ze peptie krijgt heeft ze geen klachten, en dus geen johannesbroodpitmeel meer nodig en drinkt ze met speentje 1... Ik moet wel zeggen dat er in 1 verpakking van 2 spenen best 2 verschillende spenen inzitten... komt omdat de gaatjes nooit helemaal gelijk zijn.. ik ben toen teruggegaan naar de drogist en heb een nieuwe verpakking gekregen met 2 gelijke spenen/gaatjes...

Tanja,

Als je de melk hebt opgewarmd, kun je de dop weer even losdraaien en dan weer vast draaien, dan gaat het daarna waarschijnlijk beter.

Laatst was over hetzelfde onderwerp een vraag op het borstvoedingsforum, kijk hier maar eens naar de reacties: Melk te snel uit fles

Groetjes,
Helena

Tanja,

Ik gebruik voor mijn zoontje, op aanraden van zijn logopediste, de dodi 1-2-3 spenen.Volgens haar zijn dat de beste spenen.

Bart had na de geboorte heel veel problemen met drinken en heeft het uiteindelijk geleerd met de dodi. Ik gebruik dan ook geen ander merk.

Ik wens je veel succes en mijn advies is om niet te veel verschillende spenen in korte tijd te proberen, ze moet er ook aan kunnen  wennen.

Groetjes Winny

Terug
Bovenaan