Speleding! (voor de Fam. Knots fans hihi)

Hiya mommas!

Ben de afgelopen weken alleen maar buiten, lente heeft flink toegeslagen en ik ben zelfs al verbrand in de zon.
En kijk nou wat we vorige week hebben aangeschaft! Max is er niet meer bij weg te slaan. (haha uiteraard geen foto's van Max OP het toestel want ik was de hele tijd bang dat ie zou vallen, dus ik sta steeds achter hem klaar om te vangen.)

dit is mijn nieuwe speleding!

't is veel leuker om vanaf hier naar boven te klimmen!

en wat vinden jullie van mijn treehouse? (hey 't is een house, naast een tree..treehouse dus!)

Het speleding heeft ook een rockwall, maar daar mag ik nog niet op van mama

Ajuus, Maximus

Hahaha Ilya, een topic met Speleding kan ik natuurlijk niet laten liggen.........

Maar wat een cool ding heeft ie gekregen zeg! Moest je niet in tienvoud tekenen bij het ophalen dat alle ongelukjes bij peuters voor eigen rekening zijn? Met die Amerikaanse toestanden van aanklagen enzo ..kan ik me daar ook nog wat  nbij voorstellen  

Wij waren gisteren bij vrienden waar ook zo'n ding in de tuin staat en Sophie zat ook al meteen boven (en hup achter broertje aan: head first van de hoge glijbaan) voor ik er erg in had dat het echt een hoge glijbaan is. Kan me dus heeeel goed voorstellen dat je nog geen actiefoto's hebt van Max op z'n speleding. Maar cool is het wel, dat zouden die van mij ook wel willen hahahaha, maar die moeten het voorlopig doen met een zandbak waar ze ook erg blij mee zijn (zie eventueel andere topic ergens onder aan de pagina).

Geniet van de lente, het duurt lekker weer ruim een half jaar voordat je weer naar binnen moet voor een tijdje!

Liefs
Susan

Wow wat een super speledingetje is dat zeg. Helaas past zoiets niet in onze tuin. Nou ja, het zal wel passen, maar dan kunnen we er bijna niet meer lopen, hahaha. Misschien als we straks gaan verhuizen dat  en we misschien  een grotere tuin krijgen! Wel gaaf hoor....

Groetjes Siebe en Merijn  

Hoera! Toch nog actie foto's. Was vergeten dat Opa ook foto's had genomen. (En voor de oplettende mommas....ja ik heb steeds een andere broek aan, het was echt te heet voor spijkerbroek)

Samen de trap op klimmen (later op de dag pleurt Max dus inderdaad vanaf boven aan die trap naar beneden, en mama was op slag 20 jaar ouder!)

Yay, veilig boven gekomen!

Voor het eerst alleen van de glijbaan af, 't ging wel heel snel, aan het einde viel ik zo op mijn gat op het gras.

Samen met mama op de schommel

Oma vond dat ik mijn eigen schommel nodig had, dus diezelfde dag nog gekocht.

Nu kunnen mama en ik naast elkaar schommelen....weeeeeee!

Met z'n tweeen op de "teetertotter" , vraag me niet wat dat betekend.

mijn speleding heeft ook een picknick tafel en bankje, en daar kan je leuk op klimmen!

Komen jullie leuk een forumdag bij mij doen? Dan haal ik ook het zwembadje uit de schuur....leuk!

Ajuus, Maximus

Kwijl,....

Ik als "speeltoestel-verslaafde" zou hier zo een retourtje NY voor boeken om eens te komen schommelen!!!

Wat een ongelooflijk mooi speelhuis... euh,.. bedoel speeltuin!

Gaaf, gaaf, gaaf, gaaf!!!!

Esmé mv Kay

Jeetje, wat wordt Max groot, heb geloof ik al een tijdje geen foto's meer gezien.......... Die foto waar hij alleen zit te schommelen, wat is ie trots (en jij ook zo te zien hahahaha en terecht).

Lekker verder spelen,
Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan