Speleding! (voor de Fam. Knots fans hihi)

uhh, toen ik hier zat te dromen over de lente lag er bij jullie een dik pak sneeuw.
Nu zit ik hier nog steeds te dromen over de lente .... en loop jij alweer in je zomerkleding!!!! HET IS NIET EERLIJK!!!!

Maar wel een heel gaaf toestel zeg! Max boft maar weer!

Liefs Nelleke

Woooowwwww!!! Die is mooi! Max wat heb jij het geweldig getroffen met je speleding! Ik heb mama ook laatst een hartverzakking bezorgt, ook zo van boven naar beneden gekuikeld! Nu ga ik gewoon weer zelf naar boven hoor, was niets aan de hand!

Heel veel plezier lieve Max, we komen misschien ooit wel een keertje spelen, mijn tante Inger gaat weer terug naar jouw land (en zelfs stad), met het tietuig. Ze gaat eerst proberen, dus misschien wordt het niets maar als ze wel blijft dan kom ik snel een keertje bij jouw langs.

Kiss Tess (en Nanda)

Hier heb ik maar 1 woord voor:

JALOERS!!

hahaha! Nou een beetje toch wel hoor. Wat een geweldig speelhuis, maar wat ook heerlijk dat je zoveel ruimte hebt om dat te plaatsen. Als we dat hier zouden doen dan zijn alle verhoudingen zoek in de tuin.
Heerlijk dat je je zo kunt vermaken! (en voor Max natuurlijk ook )

Vandaag is hier in het noorden de lente aangekomen, lekker genieten dus ook hier!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wauw!!!!! wat een waanzinnig gaaf speeltje is dat zeg, en wat een leuke foto's.
Forumdagje in NY, groepskorting voor de tickets misschien??? zou wel heel erg leuk zijn.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan