Spelen & karakter

Tijn vind het heerlijk om op schoot te spelen.
dan lacht hij veel naar je. naar iedereen trouwens die dan gezellig tegen m kletst. Dat is super leuk.

Ook kan hij zich goed vermaken in de box. Hij speelt veel met zijn handjes en overal aan likken.
Tong naar buiten.
Zo'n grappig gezicht.

Rondlopen en overal naar kijken doet hij ook graag.

hij maakt nog niet echt geluid terug.
je hoort m wel eens wat geluid maken.

Vooral kijken vind hij mooi.
Hij is morgen 13 weken.

Als hij weet dat hij gaat eten dan moet je ook opschieten.
Hij laat heel duidelijk weten wat hij wil en niet.
Zit wel temperament in.
Hij is ook heel nieuwschierig, wil alles zien en niks missen.

Huilen kan hij ook goed. Wordt gelukkig steeds minder.
meestal zo'n standaard huiluurtje en als hij moe is.

Gr marsha

hoihoi,

Ons meisje geniet ervan om rond te kijken in haar wipstoel geef haar een knisperboekje en ze is tevreden. Zo kan ze wel een half uur zitten.

heb nu een speelkleed gekocht, vind ze ook erg leuk.

T is een meisje die uitdaging nodig heeft om zich te vermaken.

Ze is nu 10wk oud maar gedraagt zich soms als een van 16wk

Ze heeft een heel leuk pienter karakter en wil met alles meedoen/kijken. Tv vind ze geweldig vooral de lichtjes of een filmpje van bij. bibaboerderij.

Verder lacht en babbeld ze erg veel:D:D

Huilen/krijzen doet ze alleen wanneer ze moe/honger/omkleden/ of chagerijnig is.

Leuk om al die karaktertjes te lezen.
Levy vind de tv ook erg interresant maar ik zet hem er bewust maar een paar minuutjes voor, hij gaat ook echt huilen als ik hem er weer voor weg haal.

We hebben hier baby tv dus dat is wel leuk voor hem.

Wat hebben jullie in de box liggen? Ga ook eens een knisperboekje proberen, maar Levy pakt nog niet echt dingen vast, hij kijkt meer een beetje rond en slaat af en toe om zich heen, maar trappelen vind hij t leukst. Leg hem nu wel iets vaker in de box (na jullie verhalen ;) haha) en merk dat hij t ook steeds langer vol houd toch wel een minuut of 10 naar zn mobiel kijken... :)

Hij is verder trouwens ook heeeeel nieuwsgierig, als ik met m door de stad loop in de draagzak vecht hij tegen zn moeheid om alles maar te kunnen zien. Tot hij door een kiertje kijkt en uiteindelijk zn ogen niet meer open kan houden.

Leuk is dat he als je al een eigen karaktertje kan zien. Ik vind het verschil ook zo leuk tussen beide kids. Yara was/ is een pittige tante die wel van zich laat horen al als baby en nu als peuterpubertje nog haha! Gideon kan ook wel een keel opzetten maar als hij dan bij je zit is het goed, hij is erg knuffelig en wil vooral heel veel bij je zitten en vraagt wel om aandacht. Hij begint nu ook te brabbelen/ terug te kletsen. En als z'n zus in beeld is zijn wij uit beeld haha! Yara is ook erg lachwekkend volgens Gideon haha! Hij begint nu ook echt met spelen, proberen dingen vast te pakken en heel soms lukt het zelfs al. Vooral knisper dingetjes vind hij leuk. Zingen en boekjes lezen doen we heel veel al met Yara en dat vind hij ook al erg leuk. Vooral het liedje olifantje in het bos maar ja die zingt Yara ook constant! Hij komt al erg naar voren, hoofdje rechtop om alles maar te kunnen zien. In de box vind hij het ook steeds leuker en kan zich dan wel even zelf vermaken. Wat veranderen ze toch snel maar wel erg leuk dit!!!!!!

Leuk om te lezen!
Sepp is een druk ventje. Veel met zijn armen en benen bewegen. Daarnaast wil hij graag rechtop zitten als hij op mijn benen zit. Dan hangt hij helemaal voorover om naar zijn voeten te kijken of naar de print van mijn kleding. Vandaag werd hij ook driftig om mijn schoot, omdat het niet lukte.

Sepp kan echt lachen met zijn hele gezicht. Die oogjes, daar ben ik zo verliefd op! Samen een beetje kletsen en liedjes zingen.
Echt spelen doet hij nog niet in de box, maar de mobiel vind hij wel erg leuk.

Terug
Bovenaan